(...) PGE Narodowy to jeden z najlepiej przygotowanych i zabezpieczonych obiektów do walki z Covid-19, a Grupa IC jako odpowiedzialny Organizator, działa w oparciu o aktualne wytyczne Ministra Rozwoju oraz Głównego Inspektora Sanitarnego - opowiada Aneta Sieczkowska, Project Coordinator targów Franczyza Expo, które odbędą się już 4 września br.
Aneta Sieczkowska: Tak, to już III edycja najważniejszego wydarzenia dla franczyzodawców i franczyzobiorców - ponad rok czekaliśmy na to wydarzenie. Po kilku miesiącach spowolnienia spowodowanego pandemią, koncepty franczyzowe znów wracają do ożywionych rozmów z potencjalnymi franczyzobiorcami. W tym roku, w czasie wydarzenia Franczyza Expo prezentować swoje pomysły na biznes będzie aż 100 konceptów i szacujemy, że targi odwiedzi 2000 osób.
Zgadza się, pandemia oprócz spowolnienia zmusiła właścicieli konceptów do przeorganizowania się oraz otworzyła furtkę na „nowe”. Wiele przedsiębiorstw w tym trudnym czasie musiało opracować nowe scenariusze dostosowane do rzeczywistości i tak powstało kilka nowych pomysłów, jak Pascal Franchise - Jan i Marek Rogala oraz Pascal Brodnicki, którzy na Franczyza Expo będą poszukiwali Ambasadorów swojej marki, czy Salon Konopny by Schmidt - Tomasz Schmidt, który połączył pasję do fryzjerstwa z dobroczynnymi właściwościami konopi. Na wydarzeniu pojawi się także Grupa Muszkieterów, czyli Bricomarche i Intermarche z unikatowym modelem franczyzowym oraz Epaka, która w ostatnim czasie podwoiła liczbę punktów. W strefie wystawienniczej znajdziemy także PZU - czyli franczyzę bez wkładu własnego, Gigantów Programowania - edukacyjny koncept, który podbija rynki zagraniczne, Xtreme Fitness - Złotego Sponsora targów, Zdrową Krowę i Carrefour - Srebrnych Sponsorów targów. Tych marek jest mnóstwo i mogłabym wymieniać je jeszcze długo... Zapraszam więc zainteresowanych do odwiedzenia targów.
Akademia Franczyzy to flagowe wydarzenie towarzyszące targom, w tym roku na scenie Andrzej Krawczyk z ARSS opowie o rozwoju firmy poprzez franczyzę, Marek Meksuła i Jerzy Pawelec z Kancelarii Franczyzy opowiedzą o najczęściej popełnianych błędach przy tworzeniu konceptu, Robert Kuc ze Zdrowej Krowy przedstawi model franczyzowy restauracji. Natomiast Łukasz Dojka z Xtreme Fitness opowie o autorskiej platformie VOD XtremeGo. Następnie Tomasz Schmidt przy wsparciu przedstawicieli marki Kemon oraz Essenz powiedzą o holistycznym podejściu do fryzjerstwa. Kolejno, Marek Rogala i Pascal Brodnicki powiedzą jakie warunki należy spełnić, żeby zostać jednym z 5 Ambasadorów marki Pascal Franchise. Panel prelekcji zamyka kobieta - Sylwia Wiski z Mail Boxes ETC, która będzie przekonywać, że wybór franczyzy zagranicznej niesie za sobą wiele korzyści.
W tym miejscu muszę też zaznaczyć, że w czasie targów odbędzie się jeszcze jedno wydarzenie towarzyszące - Franczyza 2.0 Workshop Moniki Ferreira z I'GS In Good Strategy. Pani Monika opowiadać będzie o drogach, którymi podążają liderzy we franczyzie, rozwijając swoje sieci i o tym, jak rozpoznawać dobre franczyzy.
Zdecydowanie to bardzo ważny punkt targów, bo głos oddany zostanie franczyzobiorcom już działającym od kilku lat w konceptach. Debata będzie miała charakter lifestylowy, a porozmawiamy o determinantach jakimi kierował się franczyzobiorca wybierając franczyzę, z którą współpracuje. Do debaty zaprosiłam franczyzobiorców: Zdrowa Krowa, Samo Zdrowie, Grupa Muszkieterów, SPAR oraz Blinkee City. Dyskusję poprowadzi Ula Zając Pałdyna- prawnik, HR-owiec i autorka książki "Employer branding po polsku”.
Franchising Awards to prestiżowy konkurs, w którym franczyzodawcy prezentują swoją wyjątkowość w 3 kategoriach: INNOWACJA ROKU, FRANCZYZA ROKU oraz DEBIUT ROKU. Wygrana w konkursie to potwierdzenie stabilności finansowej, wysokich standardów, wiarygodności i wartości oferty. Do konkursu zgłosiły się 22 firmy. Głosowanie trwa do 4 września, do godziny 11:00 - a ogłoszenie zwycięzców w poszczególnych kategoriach, odbędzie się w czasie targów Franczyza Expo. Zachęcam do głosowania na https://franczyzaexpo.pl/franchising-awards/.
Dodam, że szykuję również 2 wyróżnienia dla Wystawców i Prelegentów wydarzenia - będą to nagrody od Organizatora za całokształt działań, których celem jest szerzenie i popularyzację współpracy na zasadzie konceptu franczyzowego.
Zdecydowanie tak, PGE Narodowy to jeden z najlepiej przygotowanych i zabezpieczonych obiektów do walki z Covid-19, a Grupa IC jako odpowiedzialny Organizator, działa w oparciu o aktualne wytyczne Ministra Rozwoju oraz Głównego Inspektora Sanitarnego. Cały czas obserwujemy zmiany w wytycznych i będziemy odpowiednio reagować. Nadal istnieje obowiązek zasłaniania ust i nosa przez każdą osobę przebywająca na terenie targów. Poszerzyliśmy szerokość ciągów komunikacyjnych, żeby łatwiej odwiedzający mogli zachować dystans 1,5 m. Zainstalujemy też odpowiednią liczbę pojemników z preparatem dezynfekującym.
Bilety można nabyć na stronie targowej https://franczyzaexpo.pl/bilety/,w zakładce KUP BILET i to jest preferowana sprzedaż biletów. Nadal dostępne są bilety w przedsprzedaży, czyli w cenie 35 zł. Normalna cena to 50 zł. W dniu targów również będzie można kupić bilet na miejscu w kasie - jednak będzie on już w cenie standardowej. Zachęcam już teraz do zakupu biletu przez Internet, pozwoli to na szybsze wejście na teren targów, usprawni obsługę a jednocześnie pozwoli na stosowanie się do wytycznych Ministra Rozwoju i GIS.
Ja również dziękuję za poświęcony czas, a Państwa zapraszam do udziału w wyjątkowym wydarzeniu Franczyza Expo już 4 września na PGE Narodowy. Do zobaczenia!