100 franczyzowych marek w jednym miejscu! - rozmowa o targach Franczyza EXPO!

23 sie 2021
wywiad partnerski

(...) PGE Narodowy to jeden z najlepiej przygotowanych i zabezpieczonych obiektów do walki z Covid-19, a Grupa IC jako odpowiedzialny Organizator, działa w oparciu o aktualne wytyczne Ministra Rozwoju oraz Głównego Inspektora Sanitarnego - opowiada Aneta Sieczkowska, Project Coordinator targów Franczyza Expo, które odbędą się już 4 września br.

Trzecia edycja Targów Franczyza EXPO już za chwilę! Co czeka odwiedzających w tym roku?

Aneta Sieczkowska: Tak, to już III edycja najważniejszego wydarzenia dla franczyzodawców i franczyzobiorców - ponad rok czekaliśmy na to wydarzenie. Po kilku miesiącach spowolnienia spowodowanego pandemią, koncepty franczyzowe znów wracają do ożywionych rozmów z potencjalnymi franczyzobiorcami. W tym roku, w czasie wydarzenia Franczyza Expo prezentować swoje pomysły na biznes będzie aż 100 konceptów i szacujemy, że targi odwiedzi 2000 osób.

Pojawią się też rozpoznawalne brandy...

Zgadza się, pandemia oprócz spowolnienia zmusiła właścicieli konceptów do przeorganizowania się oraz otworzyła furtkę na „nowe”. Wiele przedsiębiorstw w tym trudnym czasie musiało opracować nowe scenariusze dostosowane do rzeczywistości i tak powstało kilka nowych pomysłów, jak Pascal Franchise - Jan i Marek Rogala oraz Pascal Brodnicki, którzy na Franczyza Expo będą poszukiwali Ambasadorów swojej marki, czy Salon Konopny by Schmidt - Tomasz Schmidt, który połączył pasję do fryzjerstwa z dobroczynnymi właściwościami konopi. Na wydarzeniu pojawi się także Grupa Muszkieterów, czyli Bricomarche i Intermarche z unikatowym modelem franczyzowym oraz Epaka, która w ostatnim czasie podwoiła liczbę punktów. W strefie wystawienniczej znajdziemy także PZU - czyli franczyzę bez wkładu własnego, Gigantów Programowania - edukacyjny koncept, który podbija rynki zagraniczne, Xtreme Fitness - Złotego Sponsora targów, Zdrową Krowę i Carrefour - Srebrnych Sponsorów targów. Tych marek jest mnóstwo i mogłabym wymieniać je jeszcze długo... Zapraszam więc zainteresowanych do odwiedzenia targów.

Oprócz części wystawienniczej szykuje się także bardzo konkretna lista konferencji merytorycznych. O czym specjaliści będą mówić podczas tegorocznej edycji?

Akademia Franczyzy to flagowe wydarzenie towarzyszące targom, w tym roku na scenie Andrzej Krawczyk z ARSS opowie o rozwoju firmy poprzez franczyzę, Marek Meksuła i Jerzy Pawelec z Kancelarii Franczyzy opowiedzą o najczęściej popełnianych błędach przy tworzeniu konceptu, Robert Kuc ze Zdrowej Krowy przedstawi model franczyzowy restauracji. Natomiast Łukasz Dojka z Xtreme Fitness opowie o autorskiej platformie VOD XtremeGo. Następnie Tomasz Schmidt przy wsparciu przedstawicieli marki Kemon oraz Essenz powiedzą o holistycznym podejściu do fryzjerstwa. Kolejno, Marek Rogala i Pascal Brodnicki powiedzą jakie warunki należy spełnić, żeby zostać jednym z 5 Ambasadorów marki Pascal Franchise. Panel prelekcji zamyka kobieta - Sylwia Wiski z Mail Boxes ETC, która będzie przekonywać, że wybór franczyzy zagranicznej niesie za sobą wiele korzyści.

W tym miejscu muszę też zaznaczyć, że w czasie targów odbędzie się jeszcze jedno wydarzenie towarzyszące - Franczyza 2.0 Workshop Moniki Ferreira z I'GS In Good Strategy. Pani Monika opowiadać będzie o drogach, którymi podążają liderzy we franczyzie, rozwijając swoje sieci i o tym, jak rozpoznawać dobre franczyzy.

Nie zabraknie także debaty franczyzobiorców. To chyba ważny element tego wydarzenia?

Zdecydowanie to bardzo ważny punkt targów, bo głos oddany zostanie franczyzobiorcom już działającym od kilku lat w konceptach. Debata będzie miała charakter lifestylowy, a porozmawiamy o determinantach jakimi kierował się franczyzobiorca wybierając franczyzę, z którą współpracuje. Do debaty zaprosiłam franczyzobiorców: Zdrowa Krowa, Samo Zdrowie, Grupa Muszkieterów, SPAR oraz Blinkee City. Dyskusję poprowadzi Ula Zając Pałdyna-  prawnik, HR-owiec i autorka książki "Employer branding po polsku”.

Porozmawiajmy także o Franchising Awards, czyli konkursie, który jest pewnego rodzaju uwieńczeniem całego wydarzenia. Na czym on polega i gdzie można oddać swój głos?

Franchising Awards to prestiżowy konkurs, w którym franczyzodawcy prezentują swoją wyjątkowość w 3 kategoriach: INNOWACJA ROKU, FRANCZYZA ROKU oraz DEBIUT ROKU. Wygrana w konkursie to potwierdzenie stabilności finansowej, wysokich standardów, wiarygodności i wartości oferty. Do konkursu zgłosiły się 22 firmy. Głosowanie trwa do 4 września, do godziny 11:00 - a ogłoszenie zwycięzców w poszczególnych kategoriach, odbędzie się w czasie targów Franczyza Expo. Zachęcam do głosowania na https://franczyzaexpo.pl/franchising-awards/.

Dodam, że szykuję również 2 wyróżnienia dla Wystawców i Prelegentów wydarzenia - będą to nagrody od Organizatora za całokształt działań, których celem jest szerzenie i popularyzację współpracy na zasadzie konceptu franczyzowego.

Nie możemy zapomnieć, że jesteśmy w środku pandemii i przed nami zapowiadana IV fala. Czy uczestnicy targów mogą w ogóle czuć się bezpiecznie?

Zdecydowanie tak, PGE Narodowy to jeden z najlepiej przygotowanych i zabezpieczonych obiektów do walki z Covid-19, a Grupa IC jako odpowiedzialny Organizator, działa w oparciu o aktualne wytyczne Ministra Rozwoju oraz Głównego Inspektora Sanitarnego. Cały czas obserwujemy zmiany w wytycznych i będziemy odpowiednio reagować. Nadal istnieje obowiązek zasłaniania ust i nosa przez każdą osobę przebywająca na terenie targów. Poszerzyliśmy szerokość ciągów komunikacyjnych, żeby łatwiej odwiedzający mogli zachować dystans 1,5 m. Zainstalujemy też odpowiednią liczbę pojemników z preparatem dezynfekującym.

Najważniejsze pytanie zostawiam na koniec: Gdzie można kupić bilet na targi? Jest to możliwe tylko online?

Bilety można nabyć na stronie targowej https://franczyzaexpo.pl/bilety/,w zakładce KUP BILET  i to jest preferowana sprzedaż biletów. Nadal dostępne są bilety w przedsprzedaży, czyli w cenie 35 zł. Normalna cena to 50 zł. W dniu targów również będzie można kupić bilet na miejscu w kasie - jednak będzie on już w cenie standardowej. Zachęcam już teraz do zakupu biletu przez Internet, pozwoli to na szybsze wejście na teren targów, usprawni obsługę a jednocześnie pozwoli na stosowanie się do wytycznych Ministra Rozwoju i GIS.

Dziękuje za szczegółowe odpowiedzi!

Ja również dziękuję za poświęcony czas, a Państwa zapraszam do udziału w wyjątkowym wydarzeniu Franczyza Expo już 4 września na PGE Narodowy. Do zobaczenia!

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook