7-Eleven, aby sprostać wymaganiom konsumentów wprowadza w jednej lokalizacji usługę drive-thru. Ten franczyzowy gigant prowadzi w swoich sklepach, restauracje pod nazwą Laredo Taco. Dotychczas funkcjonowały one w środku sklepu. Teraz 7-Eleven idzie o krok dalej i w jednej z nich, umożliwi swoim klientom odbiór zamówienia z okienka. Bez konieczności wychodzenia z samochodu. Nowy drive-thru jest dołączony sklepu 7-Eleven's Evolution.
- Klienci szukający społecznie zdystansowanych sposobów na zjedzenie śniadania, lunchu i kolacji naprawdę docenią teraz [drive-thru] - powiedział w oświadczeniu Chris Tanco, dyrektor operacyjny 7-Eleven.
Należy dodać, że w ciągu ostatnich kilku lat, sieć 7-Eleven zaczęła poważnie podchodzić do swojej oferty kulinarnej i rozwijać się w tym segmencie. Firma rozwija punkty Laredo Taco, ale także wprowadziła na rynek szereg posiłków i przekąsek pod własną marką.
Laredo Taco to należąca do 7-Eleven sieć restauracyjna, która ma obecnie 500 lokali w Stanach Zjednoczonych. 7-Eleven przejął markę w 2018 roku za 3,3 mld dolarów od firmy Sunco. 7-Eleven natomiast to franczyzowy gigant pod względem ilości sklepów na świecie. w 2019 roku sieć 7-Eleven otwierała średnio jeden sklep średnio co... trzy i pół godziny. Łącznie pod szyldem 7-Eleven działa ponad 70 tysięcy punktów. Ta międzynarodowa sieć sklepów typu convenience wprowadza coraz więcej udoskonaleń i można śmiało nazwać ją prekursorem na rynku retail.
Działania tego giganta związane z łączeniem gastronomii i handlu zagoszczą także w innych sieciach?
***
Przeczytaj także:
Covid-19 a franczyza 2021 - perspektywy ekonomiczne dla franczyzy w USA