ALL IN ONE - nowa oferta dla franczyzobiorców Ciacho bez cukru!

08 lut 2022
artykuł sponsorowany

- Ciacho bez cukru to manufaktura dobrego smaku. Specjalizujemy się w produkcji zdrowych słodyczy bez cukru, bez glutenu i bez laktozy. Są one bezpieczne dla osób z nietolerancjami pokarmowymi. Notabene słodkości wegańskie, proteinowe i keto również wpisują się w nasz podstawowy asortyment. W naszej ofercie mamy fit ciasta, tarty, torty, lody, desery, śniadania, mono porcje i inne słodycze, które tworzymy tak, aby nasi goście mogli cieszyć się przyjemnością bez wyrzutów sumienia. Ciacho bez cukru bazuje na produktach z gamy superfoods, więc składniki naszych produktów to kompilacja dobrego smaku, białek, tłuszczy nierafinowanych, witamin i minerałów co sprawia, że możemy z pełnym przekonaniem powiedzieć, że mamy zdrowe słodycze - wyjaśnia Karol Babicz, właściciel sieci Ciacho bez cukru. 

Mocne strony marki Ciacho bez cukru to bardzo wysoka jakość wyrobów. A oferta sieci jest stale dopracowywana i rozszerzana przez cukiernika, technologa żywności i dietetyka, którzy nieustannie pracują nad rozwojem asortymentu.

- Wszystkie nasze wyroby wykonujemy na miejscu więc w naszych lokalach można poczuć przyjemny aromat wypiekanych biszkoptów, prażonych orzechów, szarlotki czy serników. Czysty skład jest dla nas najważniejszy, więc nie używamy ulepszaczy, spulchniaczy czy środków przedłużających przydatność do spożycia. Wszystko od podstaw robimy sami zgodnie z prostymi założeniami – świeżo, smacznie, naturalnie i zdrowo - wyjaśnia Karol Babicz.

Czym się charakteryzuje oferta ALL IN ONE?

- W ofercie ALL IN ONE przekazujemy pełny asortyment w jednej opłacie franczyzowej bez żadnych dodatkowych dopłat. W opłacie wstępnej w wysokości 25 tysięcy złotych nett,  zapewniamy model biznesowy uwzględniający aranżację lokalu z konsumpcją, gwarancje terytorialną i dostęp do blisko 300 receptur cukierniczych i piekarniczych, a w tym keto, śniadania i lody bez cukru. Nasze doświadczenia wskazują na to, że asortyment należy dopasować do lokalizacji i potrzeb rynku. Nie da się sprawdzić czy w danym lokalu śniadania czy keto asortyment będzie się cieszył powodzeniem jeżeli się tego nie spróbuje. Oferujemy więc dostęp do pełnego asortymentu bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów - wymienia Babicz.

Opłaty miesięczne wynoszą 500zł + 1% od obrotu detalicznego netto (w opłaty od przychodu nie wliczają się lody dostarczane z kooperacji oraz sprzedaż bussines to bussines).

- Nie pozostawiamy naszych Franczyzobiorców samych sobie. Wykazujemy pełne zaangażowanie we współpracę ponieważ z biznesowego i partnerskiego punktu widzenia najważniejszy jest dla nas wzajemny sukces - dodaje właściciel konceptu. 

Co Ciacho bez cukru oferuje nowym franczyzobiorcom?

- Budując markę współpracujemy z partnerami zaangażowanymi w rozwój ogólnopolskiej sieci sprzedaży słodyczy bez cukru. Jesteśmy odpowiedzialni za wprowadzenie nowego, zdrowego wymiaru cukiernictwa, a naszą misją społeczną jest przekonanie, że bez cukru też może być słodko, smacznie i zdrowo. Współpraca z nami pozwala na połączenie zysków przy jednoczesnej satysfakcji ponieważ robimy coś ważnego i dobrego dla ludzi - wyjaśnia Karol Babicz.

W zamian za zaangażowanie w budowę marki i pracę nad wspólnym sukcesem, Ciacho bez cukru gwarantuje:

  • elastyczne i indywidualne podejście do każdego Franczyzobiorcy;
  • pomoc w wyborze lokalu i modelu biznesowego w oparciu o nasze doświadczenie;
  • projekt technologiczny oraz aranżację lokalu;
  • gwarancję wyłączności terytorialnej;
  • sprawdzony produkt, niepowtarzalne i dopracowane receptury;
  • podręcznik operacyjny zawierający sprawdzone „know how”;
  • liczne upusty na zamówienia sieciowe;
  • marketing sieciowy;
  • pakiet szkoleń z zakresu produkcji wyrobów, standardów obsługi i zarządzania biznesem;
  • dbałość o jakość poprzez organizowane audyty zewnętrzne i sprawdzone systemy kontroli;
  • opiekę, wsparcie i stałą wymianę informacji - jesteśmy w ciągłym kontakcie. Raz do roku organizujemy konferencje całej sieci, podczas której przestawiamy plany rozwoju, dyskutujemy o nowych pomysłach i ewentualnych problemach Franczyzobiorców.

Kiedy najlepiej zacząć?

- Uważam, że zawsze jest dobry czas na dołączenie do biznesu. Z całą pewnością im wcześniej tym lepiej ponieważ rynek jest bardzo chłonny. Biorąc pod uwagę aspekty rentowności uważam, że najlepsze są otwarcia w okresie wiosennym, ponieważ nasi Franczyzobiorcy mają najdłuższy sezon. Największe przychody generujemy od maja do listopada, więc im więcej miesięcy w tym przedziale tym lepszy start może sobie zapewnić nowy lokal - wyjaśnia właściciel Ciacho bez cukru.

ALL IN ONE

Ile czasu trwają przygotowania do uruchomienia biznesu?

Czas przygotowań zależy głównie od zaangażowania Franczyzobiorcy w poszukiwania lokalu, jego stanu technicznego i sprawności fachowców wykonujących adaptacje lokalu. Jeżeli franczyzobiorca posiada lokal w odpowiedniej lokalizacji, to od podpisania umowy najmu do otwarcia przybliżony czas należy szacować w przedziale 2-4 miesięcy. Jeśli chodzi o wygląd takiego lokalu, to wszystkie charakteryzują się industrialną przestrzenią z dominacją czerni, bieli, odcieni szarości i ocieplającego pudrowego różu.

- Po zakończeniu adaptacji i przejściu cyklu szkoleń  przestrzeń naszego nowego lokalu, Ciacho bez cukru wita gości uśmiechniętym personelem, świeżymi kwiatami, aromatyczną kawą, ale przede wszystkim witryną wypełnioną apetycznymi wypiekami. To one przyciągają wzrok i grają pierwsze skrzypce. To w tym miejscu nasi Goście zastanawiają się co by tu wybrać, bo „wszystko wygląda tak apetycznie” – chętnie doradzamy, a następnie pakujemy na wynos lub serwujemy na miejscu. Co więcej, przyjmujemy i obsługujemy indywidualne zamówienia na imprezy okolicznościowe - dodaje Babicz.

Podczas przygotowań oferujemy pełne wsparcie ponieważ dobrze znamy kulisy adaptacji i etapy rozwoju od fartucha do marynarki. Służymy naszym doświadczeniem w branży i zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty ALL IN ONE - podsumowuje. 

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook