Spółka AmRest zarządzająca sieciami restauracji własnych i franczyzowych marek takich jak: KFC, Pizza Hut, Burger King oraz kawiarni Starbucks uruchamia sprzedaż już na wszystkich kanałach, w ponad 550 lokalach w całym kraju.
Jak podaje Portal retailnet.pl od 18 maja wróciła możliwość spożycia posiłków w lokalach tej Spółki. Oczywiście z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Spółka także optymistycznie patrzy na przyszłość i działa zgodnie z najnowszymi rozporządzeniami Ministra Zdrowia, m.in. zachowanie odległości, dezynfekcje, oznakowanie, ale także stosuje przydzielenie miejsc gościom poprzez wskazywanie ich przez odpowiednio oddelegowaną do tego osobę.
Z optymizmem patrzymy na najbliższe dni i kolejne tygodnie działalności naszych lokali. Z niecierpliwością czekaliśmy na udostępnienie pełnej oferty naszym gościom i kiedy ten dzień wreszcie nastąpił jesteśmy gotowi na ich przyjęcie. Ze swojej strony zobowiązujemy się zrobić wszystko, by mimo dodatkowych wymogów wizyty w naszych lokalach były dla gości przyjemnością –powiedział Adam Mularuk, Prezydent odpowiedzialny za marki franczyzowe: KFC, Pizza Hut, Burger i Starbucks zarządzane przez AmRest.
Spółka jednak nie ukrywa, że filarem rozwoju w restauracjach, którymi zarządza będzie nadal dostawa do domu i ciągle udoskonalanie w obrębie cyfryzacji. Stąd takie usługi nie okazały się nowością dla klientów w trakcie koronawirusa i nie zaskoczyły też właścicieli restauracji, którzy taką metodę stosowali już dużo wcześniej. Dla tych restauracji dowozy, drive thru są również ważną częścią działalności.
Nasza oferta dostaw i drive thru zawsze cieszyła się dużym zainteresowaniem, dlatego spodziewamy się, że propozycja dań na miejscu także spotka się z pozytywnym przyjęciem przez naszych Gości. Każda z marek wprowadziła odpowiednie procedury oraz dedykowaną komunikację w lokalach, aby skutecznie przestrzegać zasad dystansu społecznego – dodał Adam Mularuk.
***
Polecamy także:
Dark kitchen - trend w gastronomii warty miliony dolarów