AmRest powraca na rynek z 550 lokalami

19 maja 2020
źródło: https://retailnet.pl
foto: Unsplash

Spółka AmRest zarządzająca sieciami restauracji własnych i franczyzowych marek takich jak: KFC, Pizza Hut, Burger King oraz kawiarni Starbucks uruchamia sprzedaż już na wszystkich kanałach, w ponad 550 lokalach w całym kraju. 

Jak podaje Portal retailnet.pl od 18 maja wróciła możliwość spożycia posiłków w lokalach tej Spółki. Oczywiście z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Spółka także optymistycznie patrzy na przyszłość i działa zgodnie z najnowszymi rozporządzeniami Ministra Zdrowia, m.in. zachowanie odległości, dezynfekcje, oznakowanie, ale także stosuje przydzielenie miejsc gościom poprzez wskazywanie ich przez odpowiednio oddelegowaną do tego osobę.

Z optymizmem patrzymy na najbliższe dni i kolejne tygodnie działalności naszych lokali. Z niecierpliwością czekaliśmy na udostępnienie pełnej oferty naszym gościom i kiedy ten dzień wreszcie nastąpił jesteśmy gotowi na ich przyjęcie. Ze swojej strony zobowiązujemy się zrobić wszystko, by mimo dodatkowych wymogów wizyty w naszych lokalach były dla gości przyjemnością –powiedział  Adam Mularuk, Prezydent odpowiedzialny za marki franczyzowe: KFC, Pizza Hut, Burger i Starbucks zarządzane przez AmRest.

Spółka jednak nie ukrywa, że filarem rozwoju w restauracjach, którymi zarządza będzie nadal dostawa do domu i ciągle udoskonalanie w obrębie cyfryzacji. Stąd takie usługi nie okazały się nowością dla klientów w trakcie koronawirusa i nie zaskoczyły też właścicieli restauracji, którzy taką metodę stosowali już dużo wcześniej. Dla tych restauracji dowozy, drive thru są również ważną częścią działalności.

Nasza oferta dostaw i drive thru zawsze cieszyła się dużym zainteresowaniem, dlatego spodziewamy się, że propozycja dań na miejscu także spotka się z pozytywnym przyjęciem przez naszych Gości. Każda z marek wprowadziła odpowiednie procedury oraz dedykowaną komunikację w lokalach, aby skutecznie przestrzegać zasad dystansu społecznego – dodał Adam Mularuk.

***

Polecamy także:

Dark kitchen - trend w gastronomii warty miliony dolarów

Dark kitchen - trend w gastronomii warty miliony dolarów

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook
x
Zapisz się do newslettera