– Auchan obecne jest na rynku e-grocery w Polsce już ponad 11 lat. Nieustannie rozwijamy tę ścieżkę zakupową, starając się odpowiadać na trendy rynkowe i dynamicznie zmieniające się potrzeby konsumentów. Wiemy, jak cenią sobie dostępność i wygodę zakupów online, z równoczesnym zapewnieniem bogatej oferty produktowej i oczywiście atrakcyjnych ceny oraz warunków zakupu. Dlatego sądzę, że klientów zainteresowanych wprowadzonymi na naszą platformę nowymi kategoriami produktów ucieszy m.in. przewidziana dla nich możliwość darmowej dostawy. Warto zaznaczyć, że w przypadku tej oferty znacząco poszerzyliśmy też zasięg naszych usług, udostępniając je klientom w całej Polsce – mówi Małgorzata Piekarska, Dyrektor Marki/Klienta/Data/ Digital/IT Auchan Retail Polska.
Nowy asortyment produktów przemysłowych, dostępny w ofercie sklepu internetowego Auchan od 17 maja br., obejmuje ok. 3 500 artykułów z grup produktowych takich, jak „Artykuły dla domu”, „Ogród i rekreacja” czy „Elektro”, w których znaleźć można m.in. sprzęt RTV i AGD, urządzenia i akcesoria elektroniczne, towary wielkogabarytowe – w tym meble ogrodowe, baseny, rowery, trampoliny i wiele innych.
Dostępność wybranych produktów i warunki dostawy można sprawdzić na stronie zakupy.auchan.pl podając kod miejscowości. Darmowa dostawa obowiązuje dla produktów Non Food w całej Polsce przy zamówieniu za min. 40 zł i dotyczy przesyłek kurierskich o wadze do 30kg.
Wszystkie artykuły wchodzące w skład nowej oferty artykułów niespożywczych dostępne są równocześnie dla mieszkańców miast, w których Auchan oferuje zakupy online w pełnym zakresie produktowym, obejmującym ponad 12 000 artykułów. Są to m.in. produkty świeże, również te na wagę – owoce i warzywa, mięsa i wędliny, mrożonki, wody i napoje, produkty spożywcze suche, artykuły dla dzieci, żywność dla zwierząt, a także małogabarytowy asortyment przemysłowy, np. kosmetyki, środki czystości i higieny osobistej, mały sprzęt elektroniczny.
Przy zakupie dostępna jest opcja dostawy do domu lub osobistego odbioru w jednym z wybranych punktów. Do tej pory z oferty zakupów w tym zakresie mogli korzystać mieszkańcy Warszawy, Wrocławia, Katowic (Górny Śląsk) oraz w Krakowa, Łodzi, Poznania i Trójmiasta. W ostatnich tygodniach lista ta powiększyła się o Szczecin, Lublin i Rzeszów.
Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl.
materiały prasowe
Zobacz także: 5 powodów, aby otworzyć punkt kurierski w sieci franczyzowej Furgonetka Punkt