Marka Bafra Kebab - jeden z konceptów należących do Spółki Sweet Gallery, na swoim Facebooku poinformowała o kolejnych franczyzowych otwarciach. W listopadzie na gastronomicznej mapie Polski pojawi się kilka nowych punktów tej sieci. To dobry znak - szczególnie w dobie obostrzeń narzuconych na gastronomię.
W pierwszej połowie listopada sieć uruchomiła już 5 punktów Bafra Kebab. Szykują się kolejne otwarcia.
W tym miesiącu uruchomiono budki Bafra Kebab w miejscowościach takich jak:
Obecna sytuacja umocniła markę Bafra Kebab w oczach franczyzobiorców. A sam biznes "pod klucz" zyskał na popularności. Głównie dlatego, że jest prowadzony w przyczepie. Stąd obawa potencjalnych zainteresowanych wydaje się być mniejsza, niż w przypadku tradycyjnych lokali. Do niedawna spółka podejmowała współpracę z partnerami franczyzowymi z dużych miast. Teraz, firma skupia się również na małych miejscowościach - do 40 tysięcy mieszkańców. Franczyzodawca twierdzi, że zwrot inwestycji następuje średnio po trzech miesiącach od rozpoczęcia tego biznesu.
Spółka Sweet Gallery jest także właścicielem marek Lodolandia, Kołacz na okrągło, Rajskie Lody Tajskie oraz SiGelato.
***
Polecamy także:
"Umowa franczyzy musi być uczciwa dla obu stron" - kolejne spotkanie Zespołu ds. Franczyzy