Bafra Kebab to jeden z popularniejszych konceptów franczyzowych, w obszarze małej gastronomii. Wybierany przez franczyzobiorców z uwagi na zdecydowanie mniejsze ryzyko biznesowe, niż w przypadku inwestycji w stacjonarne restauracje. Mimo, że koncept cieszy się dużym zainteresowaniem, sieć postanawia iść o krok dalej. Firma bierze ryzyko inwestycji na siebie i wychodzi naprzeciw niezdecydowanym kandydatom na franczyzobiorców.
Oprócz standardowej oferty franczyzy, sieć proponuje Klientom prowadzenie biznesu wykorzystując w pełni wyposażoną przyczepę franczyzobiorcy, bez inwestowania dodatkowych środków. Najnowsza oferta jest odpowiedzią na potrzeby tych kandydatów, którzy z uwagi na pandemię wykazują opory związane z inwestycją w biznes gastronomiczny. Warto dodać, że najnowsza propozycja nie jest skierowana do przypadkowych osób. To oferta dedykowana dla tych, którzy podczas rekrutacji wykazują się zaangażowaniem, przedsiębiorczością, ale nie są ostatecznie zdecydowani.
Przedsiębiorca podpisuje umowę współpracy na rok. Umowa pozwala przedsiębiorcy na korzystanie z pełnej oferty oraz wparcia i co najważniejsze - nie wiąże na długi okres. W ciągu 3 miesięcy prowadzenia działalności, przedsiębiorca może podjąć decyzję o zmianie umowy na franczyzową.
Aby zacząć własną działalność pod brandem Bafra Kebab, wystarczy wnieść kaucję zwrotną w wysokości 20 tysięcy złotych. W przypadku podpisania umowy franczyzowej kwota 20 tys. zł przechodzi na poczet zakupu przyczepy. W przeciwnym wypadku kwota zostaje zwrócona po zakończeniu umowy.
Więcej na temat nowego modelu współpracy (wynajmu przyczepy od Bafra Kebab) znajdziesz tutaj:
Marka Bafra Kebab to jeden z konceptów należących do Spółki Sweet Gallery. Najważniejszym wyróżnikiem tego modelu jest kompleksowość. Franczyzobiorca otrzymuje "biznes pod klucz". Nie musi się martwić o lokalizację, szkolenia, serwis i marketing. Ponadto ten biznes nie wymaga dużej inwestycji, więc wszyscy marzący o własnej restauracji mogą się spełniać w tej branży. Niezależnie od wieku czy wykształcenia.
Do niedawna spółka podejmowała współpracę z partnerami franczyzowymi tylko z dużych miast. Od kilku miesięcy, własny punkt Bafra Kebab można prowadzić także w małych miejscowościach – od 5 tys. mieszkańców. Zwrot inwestycji następuje średnio po trzech miesiącach od rozpoczęcia działalności.
***
Przeczytaj także:
Czas na bezpieczny biznes - czas na Bafra Kebab!