Dzisiaj, tj. 22 października 2020 roku, został otwarty pierwszy franczyzowy sklep sieci Biedronka. Nowa placówka znajduje się w miejscowości Doborzyca, niedaleko Kalisza. To otwarcie jest znakiem, że sieć otwiera się na współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami.
- Na współpracę z Biedronką zdecydowałem się nie tylko ze względu na kwestie formalne – korzystne warunki współpracy, pakiet szkoleń i wsparcie na każdym z etapów działalności. Najbardziej przekonało mnie partnerskie podejście do mnie jako lokalnego przedsiębiorcy, który zaczyna przygodę z franczyzą w formacie Biedronki. Od początku czułem, że moje zdanie jest ważne, dostaję dużą niezależność, a potrzeby mieszkańców Dobrzycy są dla Biedronki realnie istotne - mówi Radosław Wojcieszak, franczyzobiorca odpowiedzialny za sklep w Dobrzycy,
Nowy sklep Biedronki w Dobrzycy, przy ul. Krotoszyńskiej 41a, powstał w nowoczesnym formacie sieci. Posiada 46 miejsc parkingowych. Powierzchnia sprzedaży wynosi ok. 650 m2. Sklep zatrudnia ok. 20 pracowników.
- Otwarcie sklepu Biedronka w modelu franczyzowym to kolejny ważny element naszej strategii rozwoju sieci. Współpraca na zasadzie franczyzy to ogromne korzyści dla obu stron. Lokalny przedsiębiorca, z którym działamy, dostaje od początku pełne wsparcie. Po pierwsze – merytoryczne, ponieważ wyposażamy go w nasze know-how, organizujemy pakiet szkoleń dla niego i reszty pracowników, a także bierzemy na siebie kwestie marketingowe oraz logistyczno-zaopatrzeniowe. Dajemy też coś, co trudno wycenić, czyli poczucie stabilizacji, a jednocześnie niezależności. Wierzymy, że lokalny mieszkaniec-franczyzobiorca najlepiej rozumie społeczność, w której żyje: wie, czego jej potrzeba, jakie ma oczekiwania. Dzięki niemu jesteśmy jeszcze bliżej naszych klientów - tłumaczy Ewa Micińska, dyrektor rozwoju biznesu w sieci sklepów Biedronka.
***
Polecamy także:
Żabka wspólnie ze swoimi franczyzobiorcami wprowadza EKO pilotaż!