Przychody grupy Jeronimo Martins w pierwszym kwartale 2022 roku wzrosły o 15,2 procent. Przychody sieci Biedronka w krajowej walucie wzrosły z kolei o 15,4 proc. rdr, co jest świetną informacją dla przedsiębiorstwa. Sprzedaż LFL wzrosła o 12,2 proc., a przychody w euro podniosły się o 13,4 proc. do kwoty 3,8 miliarda euro.
Wybuch wojny w marcu spowodował gwałtowny wzrost sprzedaży niektórych kategorii produktów. Spowodowane było to gromadzeniem zapasów i napływem uchodźców do naszego kraju, co przełożyło się rzecz jasna na wzrost udziału Biedronki w rynku. Nic dziwnego zatem, że marka w ostatnim czasie docenia swoich pracowników, którzy mieli swój wymierny wkład w rozwój firmy.
EBITDA Biedronki wyniosła 318 milionów euro, co jest wzrostem o 11,4 proc. rdr w euro. Marża wyniosła przy tym 8,3 proc. (rok temu wyniosła 8,4 proc. - dop. red). Firma Jeronimo Martins z dumą podkreśla, że dobre wyniki sprzedaży Biedronki pozwoliły złagodzić znaczny wzrost kosztów firmy, który miał miejsce podczas minionego miesiąca.
Zobacz także: 6000 franczyzobiorców prowadzi sklepy Żabka w 950 miejscowościach!
Sprawdź nas także na Facebooku