Biedronka stale rozwija swój sklep internetowy oraz usługę ekspresowej dostawcy produktów w ramach BIEK. Zasięg pierwszej przekroczył setkę miast w Polsce, druga obecna jest w 6 największych miastach w kraju w ramach 14 minicentrów dystrybucji.
Obecnie w ofercie sklepu internetowego Biedronki klienci mogą sięgać regularnie już po 4000 produktów (na początku działalności było ich około 2300) a w BIEK po 1800 produktów (na początku 1200) w tych samych cenach i tej samej wysokiej jakości jak w sklepach stacjonarnych Biedronki. Od chwili rozpoczęcia współpracy sieci Biedronka z Glovo w ramach tej aplikacji klienci zrealizowali niemal 2,5 mln transakcji zakupu produktów.
– Biedronka chce być stale coraz bliżej swoich klientów, dlatego w ramach współpracy z Glovo regularnie dodajemy nowe miasta na mapie zasięgu naszej usługi. W efekcie nasi klienci mogą liczyć na komfortowe i nowoczesne formy nabywania swoich ulubionych produktów w Biedronce, prosto z dostawą pod drzwi domu – mówi Kamila Frąckowiak-Jankowski, starsza menedżerka ds. rozwoju e-commerce food w sieci Biedronka.
– Uważnie śledzimy regionalne trendy zakupowe i rosnące potrzeby klientów, którzy coraz chętniej korzystają z szybkich dostaw zakupów pod drzwi. Biedronka to jedna z ulubionych sieci sklepów w Polsce, a wspólnie możemy proponować klientom nowe, coraz bardziej innowacyjne możliwości, które podnoszą ich komfort życia w mieście – podkreśla Jacek Kubicki, Commercial Manager w Glovo w Polsce.
Klienci Biedronki korzystający ze Sklepu Internetowego w aplikacji Glovo mogą liczyć na dostawę zakupionych produktów w ciągu godziny, a korzystający z BIEK otrzymają je w ekspresowym czasie 20 minut od złożenia zamówienia, siedem dni w tygodniu, w godz. od 8 do 23. Najnowszym wspólnym przedsięwzięciem są wakacyjne dostawy BIEK na plażę w Brzeźnie i Jelitkowie.
materiały prasowe