W ciągu 3 dekad obecności McDonald’s w Polsce, Big Mac® zdobył rzeszę wiernych fanów. To właśnie dla nich i wszystkich innych wielbicieli soczystego smaku wołowiny i chrupkości bekonu, marka przygotowała limitowaną edycję klasyka: Big Mac Bacon. Czy Big Mac z 3 plastrami bekonu to wciąż Big Mac? Najlepiej przekonać się na własnej skórze! Szczególnie w zestawie z Sharing Fries, które łączą legendarny smak frytek prosto z Lęborka, z idealną do dzielenia się formą.
By spróbować nowości trzeba się jednak pośpieszyć – oferta jest limitowana czasowo. Dla tych, którzy stawiają na klasykę, niezmiennie dostępny jest król menu: Big Mac. Dwie porcje soczystej, 100-procentowej wołowiny, świeża sałata, chrupiące pikle, cebulka, plaster sera topionego cheddar i sos, którego receptura jest trzymana w największej tajemnicy – czy kogoś trzeba namawiać?
- W ciągu trzech dekad wiele się zmieniło. Nasza 500. restauracja nie przypomina tej otwartej w 1992 roku w Sezamie. 30 lat upłynęło nam pod znakiem wdrażania innowacji w wielu obszarach, jednak jedno pozostało niezmienne – legendarny Big Mac na szczycie różnorodnego menu. Urodziny najlepiej świętować w gronie przyjaciół, dlatego zapraszamy naszych gości do spotkań w McDonald’s przy idealnych do dzielenia się Sharing Fries i klasycznych burgerach w wyjątkowym wydaniu – w końcu okazja również jest wyjątkowa - mówi Anna Borys, dyrektor działu Corporate Relations McDonald’s Polska.
Kampanii towarzyszy spot reklamowy, który potwierdza, że Big Mac łączy pokolenia. Sięgają po niego zarówno zapracowani rodzice, jak i zabiegani nastolatkowie. Niezależnie od wieku, każdy raz na jakiś czas ma smaka na Maka. Znane i lubiane hasło powraca w najnowszej kampanii, zwiastując nową linię komunikacji McDonald’s.
materiały prasowe
Zobacz także: 6000 franczyzobiorców prowadzi sklepy Żabka w 950 miejscowościach!
Sprawdź nas także na Facebooku