Big Mac Bacon i Sharing Fries w limitowanej ofercie McDonald’s

18 cze 2022

Big Mac i frytki – czy istnieje bardziej ikoniczny duet? Z okazji 30. urodzin McDonald’s, pojawia się okazja, by spróbować go w niecodziennej odsłonie: Big Mac Bacon z trzema plastrami chrupiącego bekonu oraz Sharing Fries – w sam raz do dzielenia się z przyjaciółmi. Premierze limitowanej oferty towarzyszy kampania reklamowa, w której powraca znane i lubiane hasło: Mam smaka na Maka.

McDonald's z limitowaną ofertą

W ciągu 3 dekad obecności McDonald’s w Polsce, Big Mac® zdobył rzeszę wiernych fanów. To właśnie dla nich i wszystkich innych wielbicieli soczystego smaku wołowiny i chrupkości bekonu, marka przygotowała limitowaną edycję klasyka: Big Mac Bacon. Czy Big Mac z 3 plastrami bekonu to wciąż Big Mac? Najlepiej przekonać się na własnej skórze! Szczególnie w zestawie z Sharing Fries, które łączą legendarny smak frytek prosto z Lęborka, z idealną do dzielenia się formą.

By spróbować nowości trzeba się jednak pośpieszyć – oferta jest limitowana czasowo. Dla tych, którzy stawiają na klasykę, niezmiennie dostępny jest król menu: Big Mac. Dwie porcje soczystej, 100-procentowej wołowiny, świeża sałata, chrupiące pikle, cebulka, plaster sera topionego cheddar i sos, którego receptura jest trzymana w największej tajemnicy – czy kogoś trzeba namawiać?

- W ciągu trzech dekad wiele się zmieniło. Nasza 500. restauracja nie przypomina tej otwartej w 1992 roku w Sezamie. 30 lat upłynęło nam pod znakiem wdrażania innowacji w wielu obszarach, jednak jedno pozostało niezmienne – legendarny Big Mac na szczycie różnorodnego menu. Urodziny najlepiej świętować w gronie przyjaciół, dlatego zapraszamy naszych gości do spotkań w McDonald’s przy idealnych do dzielenia się Sharing Fries i klasycznych burgerach w wyjątkowym wydaniu – w końcu okazja również jest wyjątkowa - mówi Anna Borys, dyrektor działu Corporate Relations McDonald’s Polska.

Kampanii towarzyszy spot reklamowy, który potwierdza, że Big Mac łączy pokolenia. Sięgają po niego zarówno zapracowani rodzice, jak i zabiegani nastolatkowie. Niezależnie od wieku, każdy raz na jakiś czas ma smaka na Maka. Znane i lubiane hasło powraca w najnowszej kampanii, zwiastując nową linię komunikacji McDonald’s.

 materiały prasowe

Zobacz także: 6000 franczyzobiorców prowadzi sklepy Żabka w 950 miejscowościach!

Sprawdź nas także na Facebooku

FRANCZYZA INFO

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Sebastian Kaniewski
facebook