Carrefour podjął współpracę z marką Herlitz i z okazji minionego dnia pszczół, który przypadał na 8 sierpnia, przyłączył się do projektu "Pszczele hotele". Na ten cel sieć podjęła się zbiórki pieniędzy pochodzących ze sprzedaży limitowanej edycji zeszytów szkolnych wykonanych z recyklingu linii "Let it bee".
W ramach tej akcji 5 proc. z każdorazowego zakupu zeszytów szkolnych linii „Let it bee” marki Herlitz jest przekazywana na ule dla pszczół.
- Carrefour Polska pragnąc minimalizować swój wpływ na środowisko naturalne, tworzy sieć „Pszczelich hoteli”. Jest to inicjatywa wpływająca pozytywnie na ochronę bioróżnorodności w przestrzeni zurbanizowanej, a także zwracająca uwagę na potrzebę budowy zrównoważonych miast – chroniących naturę i spełniających potrzeby ludzi. Program ochrony pszczół to polska inicjatywa w ramach globalnej strategii CSR firmy - mówi Barbara Kowalska, Dyrektor Działu Jakości i Zrównoważonego Rozwoju, Carrefour.
Od momentu zainicjowania projektu o nazwie: „Pszczele hotele” na dachach budynków w 12 miejscach, w których znajdują się sklepy sieci Carrefour, zainstalowano 33 ule dla owadów żyjących w miastach. Dzięki temu dano schronienie i ochronę przed wymieraniem wielu pożytecznym owadów.
Carrefour podkreśla, że obok ochrony bioróżnorodności kluczowe miejsce w strategii sieci zajmuje transformacja żywieniowa. Firma w tym segmencie dąży, aby być liderem.
***
Polecamy także:
LPP wdraża kolejne etapy strategii: "For People For Our Planet”