Carrefour z Bosacką w nowym programie TVN

14 paź 2020
źródło: materiały prasowe

Sieć Carrefour wraz z Katarzyną Bosacką pojawi się na kanale TVN, w programie MądrzeJEMY. Dylematy żywieniowe będzie można oglądać przez 10 odcinków. Program startuje 24 października.

W nowym programie zostaną poruszone tematy dietetyczne. Katarzyna Bosacka będzie się spotykać z Polakami, którzy popełniają grzeszki dietetyczne. Dietetyczka będzie przeprowadzać eksperymenty żywieniowe i tropić dobre jakościowo jedzenie. Bosacka odwiedzi także producentów żywności, którzy dostarczają do Carrefour swoje produkty.

Od dwóch lat realizujemy transformację żywieniową i naszą misją jest oferowanie dobrej żywności dla wszystkich - mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska. – Zrobiliśmy już bardzo wiele, aby rozbudować ofertę artykułów naturalnych, bio i wegańskich, zmienić na lepsze składy produktów naszej marki własnej oraz zadbać o dobro kur, pszczół, karpi i innych zwierząt. Nadeszła pora, aby nasz entuzjazm na temat mądrego jedzenia udzielił się Polakom. Startujemy z programem z Katarzyną Bosacką i TVN, aby udowodnić, że każdy może zacząć odżywiać się świadomie i zdrowo, dbając o naszą planetę i świetnie się przy tym bawiąc w gronie rodziny i przyjaciół – dodaje M. Sacha.

Carrefour Polska to wieloformatowa sieć handlowa. W Polsce pod szyldem tej firmy działa ponad 900 sklepów w 6 formatach. Są nimi między innymi: hipermarkety, supermarket, sklepy hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Jest to także jedna z najpopularniejszych sieci franczyzowych w Polsce. Sieć rozwija swoje formaty w zakresie prowadzenia sklepów Carrefour Bio, współpracy z Costa Coffee. W ostatnim czasie firma wprowadziła także usługę Carrefour Sprint. Nowa platforma pozwala zamówione na carrefour.pl zakupy spożywcze z dostawą pod wskazany adres w czasie nawet 3 godzin. Dla sieci, inwestycje w obszarze e-zakupów spożywczych to jeden z kluczowych filarów przyjętej przez Carrefour strategii omnikanałowości.

***

Polecamy także:

Tradycyjna gastronomia pod znakiem zapytania. Popularność zyskuje Bafra Kebab

Tradycyjna gastronomia pod znakiem zapytania. Popularność zyskuje Bafra Kebab

Wyrok dla franczyzobiorcy Subway'a

Tagi:

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook