Nie masz czasu na czytanie i szukanie wiadomości po całym Internecie? Robimy to za Ciebie! Oprócz standardowych codziennych treści, proponujemy flesz tygodnia. Dzisiaj same dobre wieści!
Nowe sklepy działają w formacie convenience oraz pod marką Globi. Łącznie w ramach sieci działa już 687 sklepów osiedlowych, z których większość to placówki franczyzowe. Wśród 9 nowych sklepów Carrefour Express, 4 z nich działają w Warszawie, a pozostałe w Gdyni, Krakowie, Gorzowie Wielkopolskim (w galerii handlowej Feeria). 2 zostały otwarte na MOP Wilczyce przy autostradzie A4 w Legnicy oraz stacji paliw w Sękowie. Z kolei sklepy w formacie Globi, z uwagi na to, że są kierowane głównie do mieszkańców małych miast lub wsi, zostały otworzone w miejscowościach: Lesznowola i Sierakowice Lewe. Co ciekawe, Globi otwarto także w dużym miescie, tj. w Bydgoszczy.
- Pomimo trudnego 2020 roku, Carrefour Polska ma już blisko 700 sklepów w formacie convenience. W 2021 r. będziemy dalej aktywnie rozbudowywać ich sieć wykorzystując naszą strategiczną synergię omnikanałową z własną siecią handlową i pomagając naszym partnerom franczyzowym w dochodowym prowadzeniu sklepów. Oferujemy bardzo dobre warunki współpracy, przejrzystą umowę, elastyczne rozwiązania i przyjazny model partnerskiej franczyzy. Dzięki dużej różnorodności formatów jesteśmy w stanie dopasować ofertę do indywidualnych możliwości, lokalizacji, a przede wszystkim potrzeb lokalnego klienta – mówi Krzysztof Łagowski, dyrektor Sklepów Convenience w Carrefour Polska.
Nowy franczyzobiorca Re/MAX Polska podpisał umowę franczyzową wczoraj (tj. 29.01.2021). Sieć poinformowała o powiększeniu się drużyny RE/MAX na swoim linkedinie.
W województwie dolnośląskim w Polkowicach, obok supermarketu Bricomarché, przy ulicy Kolejowej 29a, została uruchomiona kolejna stacja paliw pod szyldem Intermarché.
Grzegorz Ziarek, Dyrektor Zarządzający Papa John’s Polska poinformował o nawiązaniu współpracy z kolejnym partnerem. Tym razem umowę sub- franczyzową podpisano we Wrocławiu. Ekspansję poza stolicą chce rozwijać Kateryna Poliakova, która ostatnie 3 lata pracowała we Wrocławiu jako kierownik lokalu gastronomicznego znanej marki. Jak sama mówi, do franczyzy Papa John’s przekonał ją system biznesowy marki oraz jej pozycja na świecie. Otwarcie franczyzowego lokalu planowane jest w pierwszym kwartale br. flesz tygodnia
Sieć kilka dni temu, na swoich mediach społecznościowych poinformowała o nowym otwarciu Drogerii Natura. Tym razem placówka agencyjna jest prowadzona w mieście Golub- Dobrzyn.
Sieć salonów VOX podsumowała 2020 rok i wskazała, że liczy już 160 punktów, ulokowanych zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach. Ostatnie lata były dla marki dynamicznym okresem rozwoju sieci salonów franczyzowych, których dziś jest 128. 39 salonów franczyzowych posiada wyłącznie ofertę z kategorii drzwi i podłóg. 95 sklepów zarządzanych przez franczyzobiorców posiada ofertę mebli, a 4 kompleksową ofertę marki.
- Jako Grupa Kapitałowa VOX łączymy wiele marek, uzupełniających się wzajemnie tak, aby zaoferować Klientom całościową ofertę wyposażenia wnętrz. Te unikatowe kompetencje są naszą rynkową przewagą, a dla naszych partnerów stanowią zapowiedź handlowego sukcesu - przekonuje Dariusz Hołowaty, Dyrektor ds. Sprzedaży detalicznej i Rozwoju sieci VOX.
Body Chief, jako pierwszy catering dietetyczny w Polsce wprowadza możliwość odbioru diet na stacjach paliw, należących do sieci BP. Pilotaż odbywa się w Warszawie. Jeśli usługa się sprawdzi, podobną ofertę firmy zaoferują w innych miastach w Polsce.
W komunikatach prasowych pojawia się informacja, że zadowalające wzrosty sprzedaży, KOKU Sushi zawdzięcza dowozom. W związku z tym, sieć rozwija nowy format franczyzowy o nazwie: Koku Sushi Point, nastawiony tylko na sprzedaż na zewnątrz. Jest to opcja dla franczyzobiorców, gdzie koszty są zdecydowanie niższe, niż w przypadku lokalu stacjonarnego. Pilotaż tego konceptu przeprowadzony został jeszcze w ubiegłym roku i okazał się dobrym rozwiązaniem.
flesz tygodnia
***
Przeczytaj także:
Najlepsze światowe franczyzy 2021 - ranking Entrepreneur
flesz tygodnia