O dobrej sytuacji "pudełek" na rynku gastronomi, mówią także statystyki. Z badań Pomelo Catering wynika, że tylko w tym roku liczba osób korzystających z diet pudełkowych wzrosła o 35 procent. Ta sama firma zanotowała w I półroczu 2020 roku przychody o dwa razy większe niż w 2019 roku. A potencjał biznesu w branży dietetycznej, dostrzegły także firmy, które nigdy wcześniej nie specjalizowały się w formie gastronomii abonamentowej. Mihderka wprowadziła sprzedaż abonamentową obiadów z deserem. Branżą cateringu zaczęła interesować się także Żabka, przyłączając do siebie Maczfit a potem Dietly.
Catering dietetyczny we franczyzie również cieszy się coraz większym zainteresowaniem. A firmy chętniej wypracowują modele, które są w stanie przekazać kolejnemu przedsiębiorcy - tak by nie tracić na jakości, o którą martwi się wiele firm rozpoczynających "franczyzowanie" własnej marki. Sprawdźmy, kto udziela franczyzy na pudełka!