Coccodrillo otwiera sezonowe sklepy! McDonald’s coraz bardziej vege! - flesz tygodnia

23 lip 2021
źródło: materiały prasowe

Coccodrillo otwiera sezonowe sklepy! McDonald’s coraz bardziej vege! Muszkieterzy podsumowali pierwsze półrocze 2021! Biznes coraz bardziej eko! To jest najnowszy flesz tygodnia od Franczyza INFO. Przeczytaj w skrócie!

1. Coccodrillo otwiera sezonowe sklepy

W 12 nadmorskich miejscowościach pojawiły się sezonowe sklepy Coccodrillo. Jest to odpowiedź firmy, na potrzeby swoich klientów. Punkty będą otwarte podczas wakacji.

W tym roku sezonowe sklepy Coccodrillo pojawiły się w miejscowaościach:  Mikołajki, Sabrinowo, Ustronie Morskie, Darłówko, Niechorze, Rewal, Dźwirzyno, Jarosławiec, Łeba, Rowy, Krynica Morska i Karwia.

Otwieranie letnich salonów Coccodrillo, to już tradycja. Aktywność ma na celu promocję naszej marki, a także wpływa na zwiększenie sprzedaży letniego asortymentukomentuje Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL. Zauważyliśmy również, że zainteresowanie zakupami wzrasta w sierpniu, kiedy to rodzice, mimo trwających wakacji, myślą już o wyposażeniu swoich pociech na zbliżający się rok szkolnydodaje.

 

Coccodrillo otwiera sezonowe sklepy! McDonald’s coraz bardziej vege! - flesz tygodnia

2. McDonald’s coraz bardziej vege!

McDonald’s wprowadził do swojej karty kolejne vege potrawy - tym razem klienci będą mogli zakupić falafele.

Ten franczyzowy gigant to kolejna marka, która otwiera się na zamienniki roślinne. Co jedynie potwierdza, że trend diety roślinnej stale wzrasta.

Coccodrillo otwiera sezonowe sklepy! McDonald’s coraz bardziej vege! - flesz tygodnia

3.  Franczyzowy Sphinx w Krośnie!

W Krośnie, przy ul. Franciszkańskiej 1, otwarta została restauracja Sphinx, która działa w modelu franczyzowym.

- Nasze restauracje Sphinx są doskonałym miejscem na większe lub mniejsze spotkania – bo wyjście do restauracji ma przede wszystkim ważny wymiar społeczny. Hasłem przewodnim naszej marki jest „Jesz jak chcesz”,  dlatego zapewniamy zróżnicowane menu, by każdy mógł nie tylko miło spędzić u nas czas, ale także znaleźć coś smacznego dla siebie. Będziemy także zachęcać mieszkańców Krosna do regularnych powrotów do naszej restauracji, oferując nowe dania w ramach specjalnych menu inspirowanych sezonowymi potrawami. Niewątpliwie klimat będzie budować też fakt, że nasza restauracja w Krośnie powstała w miejscu dawnej restauracji Portius, która istniała tutaj już przed I wojną światową.– wyjaśniał Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.

franczyza sfinks - flesz tygodnia

4. "Zostaw paczkę w Żabce" - nowa usługa sieci

Od 15 lipca br. klienci Żabki mogą skorzystać z usługi „Zostaw paczkę w Żabce”. Usługa jest odpowiedzią na potrzeby lokalnych klientów, którzy nie mają czasu, bądź nie chcą umawiać się z odbiorcą paczki w domu. Przy nadawaniu paczek w Żabce nie jest wymagane oznaczenie przesyłki etykietą adresową. Wystarczy odręcznie napisać na paczce jej numer i pozostawić przesyłkę w wybranym sklepie Żabka, z którego odbierze ją inny klient. Paczkę można odebrać w dogodnych dla siebie godzinach, podobnie jak każdą inną przesyłkę, podając kod odbioru.

6000 franczyzobiorców prowadzi sklepy Żabka w 950 miejscowościach!

5. Zwrotne butelki z wodą w Carrefour

Na półkach hipermarketów i supermarketów Carrefour pojawił się nowy produkt - woda gazowana Jurajska w większym szklanym opakowaniu – objęta systemem kaucyjnym.  Głównym celem, który przyświecał Carrefour w zainicjowaniu akcji, jest chęć zaktywizowania Polaków w zakresie działań proekologicznych i selektywnej zbiórki odpadów w celu ich dalszego recyklingu oraz przekonania konsumentów, jak istotna dla ochrony środowiska naturalnego jest gospodarka cyrkularna.

6. Muszkieterzy podsumowali pierwsze półrocze 2021!

Przez pierwsze sześć miesięcy bieżącego roku Grupa Muszkieterów wypracowała obroty na poziomie 4,2 miliarda złotych. Oznacza to wzrost o 430 milionów złotych (11,5 proc.) w porównaniu do tego samego okresu w 2020 r. Sprzedaż na sklepach porównywalnych (like-for-like) zwiększyła się o ponad 9,5 proc. w stosunku do tego samego okresu w roku poprzednim.

– Tak solidne wyniki potwierdzają mocne fundamenty biznesowe obydwu sieci zarządzanych przez Grupę – Intermarché i Bricomarché. Jednak podchodzimy do nich z ostrożnością, mając na uwadze, iż od marca zeszłego roku nasza baza była mocno obciążona przez pandemię COVID-19, której skutki, choć w mniejszym stopniu, nadal są odczuwalne. Mamy nadzieję, że wysoka dynamika wzrostu sprzedaży, obserwowana w sklepach Bricomarché w okresie pierwszego półrocza, będzie nadal się utrzymywać. Solidne, dwucyfrowe wzrosty sieci Intermarché wypracowane w ostatnim kwartale są wynikiem stopniowego powrotu do równowagi rynkowej w zakresie rozwoju poszczególnych segmentów. Ponadto, sieć Intermarché bez wątpienia cały czas czerpie wymierne korzyści z procesu transformacji rozpoczętego 3 lata temu – mówi Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.

7. Thai Wok Street - nowy koncept!

Thai Wok Street to nazwa nowego konceptu  Thai Wok - marki otwierającej zazwyczaj restauracje w galeriach handlowych. Teraz restauracje tej firmy pojawią się na ulicach. Pierwsze punkty sieci znajdziemy w Warszawie.

8.  Ekologiczna ewolucja w KOKU Sushi

Od końca czerwca wszystkie lokale sieci KOKU Sushi maksymalnie ograniczają zużycie plastiku i serwują dania na wynos w ekologicznych opakowaniach. Każda restauracja działająca pod szyldem sieci, używa wyłącznie przyjaznych dla środowiska opakowań do dań na wynos i w dostawie. Powstają one z papieru oraz trzciny cukrowej, które można poddać recyklingowi lub biodegradacji. Łączy je nowoczesna identyfikacja wizualna z charakterystyczną postacią gejszy.

– Wspólnie z naszym partnerem biznesowym firmą UNI-PACK przez rok szukaliśmy najlepszych rozwiązań – to znaczy opakowań, które pozwolą nam zredukować zużycie plastiku, ale jednocześnie będą trwałe i eleganckie. Dzisiaj po kilku tygodniach testów wiemy, że nasza propozycja sprawdza się bardzo dobrze. Papierowe pudełka oraz sosjerki z trzciny cukrowej w odpowiedni sposób zabezpieczają potrawy i zostały świetnie przyjęte przez naszych gości – mówi Urszula Olechno, współwłaścicielka sieci KOKU Sushi.

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook