Crazy Dog – nowa franczyza od Multi Ice Group

27 lut 2022
artykuł sponsorowany

Nowy koncept od Multi Ice Group jest skierowany do franczyzobiorców, którzy chcą otworzyć własną przyczepę gastro. Crazy Dog to dobre jedzenie z wysokiej jakości składników, designerskie, w pełni wyposażone przyczepy oraz szybki zwrot z inwestycji.

W menu Crazy Dog znajdziemy przede wszystkim hot-dogi, zapiekanki oraz frytki. Wyróżnia je jednak fakt, że powstają z dobrych składników, bez zbędnej chemii. To wysokiej jakości wieprzowa kiełbaska, do tego rzemieślnicza, pszenna bułka, świeże, chrupiące warzywa, i najlepsze sosy. Są także potrawy dla wegetarian.

Crazy Dog to nie jest kolejna budka z fast foodem. Nasze menu to zdecydowanie propozycje premium, dla bardziej świadomych konsumentów, których z każdym rokiem przybywa. Polacy coraz większą wagę przywiązują do tego, co jedzą i szukają lokali, które podążają za tymi trendami. Dlatego wykorzystujemy produkty jak najmniej przetworzone, od lokalnych dostawców. Dzięki temu jesteśmy w stanie zainteresować swoją ofertą szerokie grono klientów – od miłośników szybkich, klasycznych dań na mieście po osoby, które unikają w diecie mięsamówi Katarzyna Czapnik, przedstawicielka sieci.

Poszczególne pozycje w menu biorą swoje nazwy od różnych miejsc, np. Meksyk, Londyn, Rodos, Tokio, Neapol, Berlin, Nowy Jork, Rio, Oslo czy lokalny Polski. W każdej z nich są dodatki charakterystyczne dla danej kuchni. Dzięki temu goście za każdym razem mogą spróbować czegoś innego i poznać zupełnie nowe smaki.

Niski wkład własny, szybki zwrot z inwestycji

Inwestycja w Crazy Dog zaczyna się już od 25 tys. zł. W tej cenie franczyzobiorcy otrzymują całkowicie wyposażony, mobilny lokal, który może stanąć we wskazanej lokalizacji, bez konieczności ubiegania się o pozwolenie na budowę. Co ważne, partnerzy mogą w każdej chwili zmienić miejsce prowadzenia działalności – dzięki temu mogą elastycznie dopasowywać się do zmieniającej się infrastruktury miasta.

Przyczepa jest wykonana z solidnych materiałów, odpornych na działanie warunków atmosferycznych, dzięki czemu może działać przez cały rok. Punkt przyciąga oko estetycznym, nowoczesnym wyglądem, który świetnie wpisuje się w niemal każde otoczenia.

Przyczepa została tak zaprojektowana, aby zapewnić pracownikom najlepszą ergonomię pracy i komfort obsługi, a klientom – sprawne zamawianie. Niezbędne, wysokiej klasy urządzenia, solidna zabudowa stolarska, przyłącza – naszym franczyzobiorcom zapewniamy biznes dopracowany w absolutnie każdym detalu. Dzięki temu nie muszą oni martwić się o dodatkowe wyposażenie czy remont. Dostarczamy i montujemy lokal, który jest gotowy do serwowania potraw przekonuje Katarzyna Czapnik.

Biznes dla każdego

Multi Ice Group oferuje pomoc w uzyskaniu dofinansowania, korzystne leasingi oraz wsparcie w promocji punktu, zanim jeszcze zostanie otwarty. Dodatkowo partnerzy mogą skorzystać z bazy gotowych lokalizacji w całej Polsce, sprawdzonych pod kątem potencjalnego ruchu klientów. Do tego dochodzi indywidualny opiekun, który czuwa nad powodzeniem przedsięwzięcia i służy swoją radą na każdym etapie inwestycji.

Crazy Dog to biznes dla każdego, bez względu na to, czy właściciel miał wcześniej do czynienia z branżą gastro, czy to jego pierwsza firma. Dzięki kompleksowej ofercie, wsparciu oraz szkoleniom franczyzobiorca jest w stanie w krótkim czasie poznać wszystkie tajniki prowadzenia własnego lokalu i z powodzeniem rozwijać swój biznesmówi przedstawicielka sieci.

Multi Ice Group to firma z 18-letnim doświadczeniem na rynku franczyzowym w Polsce. Ma na swoim koncie marki, takie jak: LodyBonano, “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich czy Dr Kluczyk. W sumie w całym kraju działa ok. 300 firm związanych z Multi Ice Group. Spółka zapowiada, że jeszcze tej wiosny wystartuje z kolejną propozycją dla franczyzobiorców zainteresowanych kompleksowym “biznesem na kołach”.

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook