Redakcje magazynu Rynek Spożywczy oraz serwisów dlahandlu.pl, horecatrends.pl i portalspozywczy.pl wręczyły doroczne „Nagrody Rynku Spożywczego”. Laureatami są znane sieci franczyzowe: Żabka, McDonald's Polska.
Pierwszy lokal McDonald’s Polska został otworzony w 1992 roku. Teraz w ramach tej sieci funkcjonuje ponad 450 restauracji. A 9 na 10 z nich prowadzonych jest przez franczyzobiorców. Sieć współpracuje również z 47 polskimi firmami - w większości z sektora rolno-spożywczego. Nagroda za dynamiczny rozwój na polskim rynku, to nie tylko uhonorowanie dynamicznej ekspansji sieci. To także podkreślenie, że dzięki współpracy z firmą McDonald’s, polska żywność trafia do restauracji między innymi w Niemczech, w Czechach i w krajach skandynawskich.
- Dziękuję serdecznie, bardzo jest mi miło odbierać dzisiaj tę nagrodę (...) Dziękuję w imieniu McDonald's Polska, ale nie tylko bo także w imieniu imieniu w 72 naszych franczyzobiorców i franczyzobiorczyń (...) - mówiła Anna Borys - karwacka, Dyrektor McDonald's Polska ds. korporacyjnych.
Przede wszystkim za otwieranie tysiąca placówek "modern convenience" rocznie, z planem uruchomienia do końca tego roku 7 tys. sklepów. Nagroda ta przyznana została także za dokonanie "jakościowego skoku w przyszłość handlu", dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii, w tym rozwiązań związanych ze sztuczną inteligencją.
- Ogromnie dziękuje za uhonorowanie naszej firmy Nagrodą Rynku Spożywczego 2020 (...) W tym roku, pomimo trwającej pandemii zrealizowaliśmy nasze najważniejsze cele biznesowe. Ukończyliśmy remodeling sklepów i wszystkie ponad 6600 placówek funkcjonuje w nowym koncpecie (...) - powiedział Adam Manikowski, członek zarządu i dyrektor operacyjny Żabka Polska
Nagrody Rynku Spożywczego są wyrazem uznania dla tych, którzy wspierają pozytywne zmiany zachodzące w przemyśle i handlu spożywczym. Redakcja uhonorowała firmy, które w minionym roku wyróżniły się w polskim sektorze żywnościowym. Wręczenie nagród przybrało w tym roku formę online.
***
Polecamy także:
Branża legalnych konopi rośnie. Czy to szansa na dobry biznes?