Czy franczyza edukacyjna to dobry pomysł na biznes?

20 cze 2021
artykuł sponsorowany

Czy franczyza edukacyjna może być pomysłem na własny biznes? – Oczywiście. Franczyza edukacyjna jest doskonałym pomysłem na spełnienie zawodowe – przekonuje Rafał Pęczek, dyrektor ds. rozwoju w Grupie Edukacyjnej Soward.

Aby szybko i skutecznie wypracować przewagę nad konkurencją, warto zainwestować w niebanalny, ale zyskowny pomysł na biznes. Trzeba jednak postawić na dobrego i doświadczonego partnera biznesowego. Takiego, którego projekty wyróżniają się niespotykaną na rynku formułą i są odpowiedzią na rzeczywiste potrzeby współczesnych dzieci i młodzieży: ich pragnienia, braki, oczekiwania. Wybierając partnera biznesowego, zwracaj uwagę na to, aby miał on w swojej ofercie warsztaty i spotkania, które są odpowiedzią na palące problemy i pomagają najmłodszym rozwinąć skrzydła, a partnerom biznesowym dają możliwość szybkiego rozwoju i zwiększenia swojej bezkonkurencyjności na rynku.  

W przypadku ofert takich grup jak Grupa Soward, potencjalny franczyzobiorca znajdzie wszystko, czego potrzebuje: bogatą ofertę franczyzową, wsparcie ekspertów na każdym etapie, znaną i rozpoznawalną markę, widzę i doświadczenie. Bogate portfolio sprawia, że franczyzobiorca może znaleźć projekt w pełni dopasowany do swoich oczekiwań i zapotrzebowania rynku. To tutaj znajduje się m.in. międzynarodowy program treningu mózgu i wzmocnienia zmysłów Brainy SE, Brainy Abacus, Półkolonie Soward, Soward Media School, Soward Skills i wiele innych. Każdy z nich jest odpowiedzią na to, czego dzieci potrzebują, aby móc się rozwinąć. To niezwykle ważne. Dobry program edukacyjny dopasowany do rzeczywistych potrzeb dzieci i młodzieży gwarantuje przecież opłacalność biznesu. Dobra franczyza w sprawdzonej grupie to możliwość ciągłego rozwoju. W otoczeniu merytorycznych, doświadczonych i sprawdzonych partnerów jesteśmy w stanie wiele osiągnąć, nawet w tak złożonym czasie jak pandemia.

Dlaczego warto postawić na biznes franczyzowy? Ścisła współpraca z  doświadczoną firmą jest gwarantem sukcesu. Tutaj zyskujemy nie tylko znany brand, ale i praktyczną wiedzę, pomoc w prowadzeniu działalności, szeroko pojęte know – how. To szczególnie ważne, gdy weźmiemy pod uwagę kryzysy ekonomiczne. Te pojawiają się naturalnie. W każdej gospodarce rynkowej obserwuje się przecież naprzemienne okresy osłabienia oraz ożywienia. Mocny, solidny, sprawdzony partner, dobry program i inwestycja w branżę, która jest odporna na kryzys, to antidotum na wahania cykliczne na rynku.

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook