Delikatesy Centrum dołączyły jako kolejne placówki handlowe do firm realizujących usługi click&collect. Od teraz klienci tej sieci będą mogli odbierać swoje zakupy, zamówione przez Internet. Usługa dostępna jest już w ponad 1 200 supermarketach w całej Polsce. W ofercie online Delikatesów Centrum znaleźć można około 6 700 produktów.
- Wprowadzenie usługi click&collect to nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów w związku z epidemią koronawirusa, ale także naszych klientów – franczyzobiorców prowadzących placówki pod szyldem Delikatesy Centrum – mówi Noel Collett, dyrektor generalny Delikatesów Centrum w Grupie Eurocash. Rozwiązanie to pozwala na szybkie i bezpieczne zakupy, zmniejsza również czas przebywania w sklepie, a naszym klientom zapewnia kolejne rozwiązanie, które może podnosić ich konkurencyjność na rynku. Aktualnie jesteśmy na etapie intensywnych prac związanych z wdrażaniem kolejnych funkcjonalności i udoskonalaniem systemu. Planujemy wdrożyć usługę we wszystkich placówkach sieci i rozbudować naszą ofertę online do 7 tysięcy produktów do końca tego roku. Jednak już teraz jesteśmy największą siecią w handlu spożywczym z opcją click&collect. Dzięki temu mieszkańcy wsi i małych miejscowości w całej Polsce mogą skorzystać z usługi dostępnej do tej pory głównie dla mieszkańców dużych miast – dodaje Noel Collett.
Korzystanie z usługi odbywa się za pośrednictwem strony internetowej: sklep.delikatesy.pl. Po realizacji zamówienia placówka kontaktuje się z klientem, by potwierdzić zakupy. Po skompletowaniu zakupów, pracownik otrzymuje potwierdzenie, że zakupy są gotowe do odbioru. Płatność realizowana jest przy odbiorze.
W ramach sieci Delikatesy Centrum działa obecnie 1 565 placówek. Operatorem sieci jest Grupa Eurocash. Łącznie przez Eurocash wspieranych jest około 16 tysięcy franczyzowych sklepów. Są nimi między innymi: abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep czy Gama.
***
Polecamy także:
5000 franczyzobiorców prowadzi sklepy Żabka!