Spółka Eurocash Franczyza niedawno zarejestrowała w Urzędzie Patentowym nowy znak graficzny jednego ze swoich franczyzowych konceptów - Delikatesy Centrum. Z ustaleń portalu dlahandlu.pl wynika, że klika sklepów należących do tej sieci, już działa pod nowym brandem. Nowy szyld ma zmieniony kolor, czcionkę i nałożone zielone tło. Jest to całkowita przemiana loga znanych Delikatesów Centrum.
Sieć Delikatesy Centrum to jedna z franczyzowych marek Grupy Eurocash. Na koniec 2019 roku sieć Delikatesy Centrum liczyła 1565 placówek, w tym jedynie 576 sklepów własnych. Sieć istnieje na rynku od 1999 roku. W planach sieci jest powiększenie się o 900 nowych placówek do 2023 roku.
Grupa Eurocash to polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją oraz operator kilku sieci franczyzowych takich jak: abc, abc na kołach, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Gama i Euro Sklep.
***
Polecamy także:
Sezonowe Żabki we franczyzie coraz popularniejsze!