Delikatesy Organic to sieć sklepów spożywczych, których na warszawskich osiedlach jest w sumie 10. Sieć istnieje od 2009 roku. W planach jest otwarcie kolejnych punktów stacjonarnych, jeszcze w tym roku.
Być może sieć sklepów Delikatesy Organic dołączy do grona franczyzodawców. Jak mówi dyrektor sieci – Anna Kamińska – temat dla nich nie jest nowy. Poczyniono pewne kroki, by rozwinąć się na polu franczyzy. Czas jednak pokaże, czy Delikatesy zagoszczą w tym formacie.
Aktualnie sieć Delikatesów Organic należy do polskiej firmy i działa w formacie convenience. Warszawska sieć chce się rozbudować i ma w dalszych planach, aby pojawiać się nie tylko w Warszawie.
Konkurencja na rynku spożywczym, w tym segmencie, jest dość duża, dlatego marka Delikatesów Organic stawia na ciekawe współprace, w tym zaangażowanie w projekty społeczne. Ponadto klienci mogą liczyć na budowanie więzi między całą siecią a nimi, co wzbudza zaufanie i zachęca do wyboru akurat tych warszawskich placówek.
Dla podniesienia konkurencyjności marka stawia także na własny kanał na YouTube.
Rynek spożywczy dziś mierzy się nie tylko z konkurencją, ale i z brakami w towarach, które wynikają m.in. z przerwanych łańcuchów dostaw. Ponadto dla klientów problematyczne są coraz wyższe ceny spowodowane w dużej mierze dynamicznie zmieniającą się inflacją. Sieć warszawskich delikatesów stara się temu zaradzić, pilnując chociażby, aby nie dochodziło do braków wśród towarów na sklepowych półkach.