Beauty biznes: Dlaczego franczyza Drogerii Natura?

07 lipiec 2021
artykuł sponsorowany

Sieć drogerii Natura oferuje bardzo atrakcyjny franczyzowy model współpracy. Dlaczego warto rozważyć dołączenie właśnie do tej firmy i właśnie w tym modelu biznesowym? Zebraliśmy najważniejsze informacje!

Odpowiedź na potrzeby

Nie chodzi tu tylko o potrzeby klientów, ale także przedsiębiorców! Franczyza drogerii Natura jest optymalnym rozwiązaniem dla tych, którym zależy na współpracy z doświadczonym, sprawdzonym partnerem, przy odpowiednim wsparciu na każdym etapie prowadzenia biznesu. Zacznijmy zatem od początku… W przypadku Natury, firma pomaga przedsiębiorcy oszacować potencjał danej lokalizacji, wykonuje planogramy, przeprowadza go przez cały proces do momentu uruchomienia sklepu oraz zapewnia stałe wsparcie w trakcie prowadzenia.

Proste reguły współpracy

Przedsiębiorca, nie ponosi też jednorazowej opłaty licencyjnej, a koszty pierwszego zatowarowania, zakupu kasy fiskalnej, sprzętu IT czy oprogramowania również leży po stronie firmy.  To zdecydowane wsparcie finansowe w przypadku osób, które mają ograniczony budżet lub po prostu chcą ograniczyć swoje inwestycje. Sam proces towarowania jest o wiele prostszy, niż na przykład w przypadku innych franczyz, bowiem dostawy pochodzą z magazynu firmy, odbywają się systemowo z rotacji i oparte są na obowiązujących planogramach.

Rozpoznawalność

Te niewątpliwe ważne aspekty należy jednak uzupełnić o jeszcze jedną wartość: współpracy ze znaną, polską firmą, która ma ugruntowaną pozycję, stałych klientów i wciąż rozszerza swoją ofertę oraz zasięg. Ten atut jest z całą pewnością ważny dla każdego przedsiębiorcy, który wie, jak ważna jest w biznesie rozwojowa marka, o niskim ryzyku. Sieć rozwijana jest od 20 lat i zajmuje czołowe miejsca w rankingach dotyczących rozpoznawalności marek. Brand uzyskał także drugie miejsce w badaniu rozpoznawalności spontanicznej.

Biznes w trendzie

Naturalność w biznesie jest obecnie kluczowym trendem. Sieć mając już w swojej nazwie takie określenie, ciągle idzie w kierunku proekologicznej działalności i tym chce się odróżniać od konkurencji.

Pod szyldem tej sieci działa już ponad 250 drogerii Natura. Tylko w czerwcu udało się otworzyć firmie dwie kolejne placówki partnerskie. Nowe drogerie, prowadzone przez franczyzobiorców (agentów), znajdują się w Międzyzdrojach i Częstochowie. Więcej na temat współpracy z Naturą znajdziesz TUTAJ

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook
x
Zapisz się do newslettera