Empik dokonał podsumowania ubiegłego roku. Marka w komunikacie prasowym opisała rezultaty, zmiany i wizje na przyszłość.
Biuro prasowe Grupy Empik w podsumowaniu zaznacza, że sieć osiągnęła w ubiegłym roku cele, które sobie założyła. Powstały 21 punkty sprzedaży i uruchomiono 3 sklepy „Papiernik by Empik”. Marka zawitała po raz pierwszy do miast takich jak: Kluczbork, Śrem, Krotoszyn i Bolesławiec.
W 2019 r. pojawiły się także w sklepach kasy samoobsługowe, których w Polskich Empikach jest już 31. Zaś kasjerów zaopatrzono w tablety, z możliwością dokonania u nich zakupów.
Rozwinięta też została koncepcja salonów w formacie „Future Store”. Jest to nowoczesna przestrzeń z dużymi ekranami w centrum sklepu (informującymi o nowościach, premierach i aktualnościach).
Strategią na przyszłość jest ekspansja na terenie całej Polski oraz otwarcie kolejnych kas samoobsługowych w salonach Polsce.
Chcemy być coraz bliżej naszych klientów, inspirować ich do poznawania i rozwijania swoich pasji i zainteresowań, zachęcać do ciekawego spędzania wolnego czasu. Konsekwentnie pracujemy nad jakością obsługi we wszystkich kanałach sprzedaży, maksymalizując omnichannel-owe podejście do klienta- wyjaśnia Cezary Kupiec, dyrektor operacyjny Empiku.
Obecnie sieć w całej Polsce posiada 276 salonów, 11 sklepów „Papiernik by Empik” i 20 księgarni „Mole Mole”.
***
Polecamy także:
Poczta Polska podsumowuje 2019 rok!