Equivalenza to innowacyjna i odpowiedzialna ekologicznie marka kosmetyczna, oferująca perfumy oraz kosmetyki do twarzy i ciała - w oparciu o system ponownego napełniania opakowań. Sieć posiada ponad 10-letnie doświadczenie i zrzesza 625 sklepów na całym świecie. Jedną z największych zalet firmy Equivalenza jest szeroki asortyment produktów wysokiej jakości i przyjaznych środowisku, w przystępnej cenie. Równie ważną wartością tej sieci jest to, że stanowi ona stabilną markę, która oferuje bezpieczny model biznesowy.
- Jako lider na rynku kosmetycznym, oferujemy ponad 130 perfum kreowanych przez naszych specjalistów oraz kosmetyki na bazie wegańskich formuł, a także zapachy domowe. Przy współpracy stawiamy na stabilny i dynamiczny model biznesowy, który pozwala na zwrot inwestycji już po ok. 2 latach. Co więcej, rzeczywista średnia marża brutto przewyższa tę w innych sektorach handlu detalicznego i wynosi 65% - wyjaśniają przedstawiciele marki Equivalenza.
Franczyzobiorca może otworzyć własną perfumerię pod marką Equivalenza już od 115 000 zł, bez dodatkowych opłat franczyzowych. W ramach tej kwoty, firma przygotowuje projekt sklepu, meble, logo, pierwszą dostawę produktów, w pełni wyposażony punkt sprzedaży (POS) oraz licencję. Warto dodać, że sieć nie wymaga minimalnej wartości na kolejne zamówienia produktów.
- Zdajemy sobie sprawę, że nasze sklepy są wizytówką biznesu, dlatego nasz zespół w Barcelonie dokłada wszelkich starań, by tworzyć obraz profesjonalnej i rzetelnej marki. Oferujemy wsparcie menedżera regionalnego oraz regularne szkolenia: marketingowe, informatyczne i obsługi klienta. W ten sposób z łatwością osiągamy wspólnie postawione cele - dodają przedstawiciele sieci.
Więcej informacji na temat tej współpracy franczyzowej znajdziesz na stronie: https://equivalenza.com/en/franchises/
Przedstawicieli Equivalenza spotkasz także na tegorocznych targach Franczyza Expo w Warszawie (5 marca 2022). Możesz się umówić na spotkanie drogą mailową, pisząc na expansion@equivalenza.com