ExpertSender podjął decyzję o rozszerzeniu działalności na wybrane kraje. Decyzja jest spowodowana dynamicznym rozwojem branży mar-tech.
Firma widzi potencjał na światowym rynku. W Europie obecnie jest około 500 mln klientów, którzy robią zakupy online. W najbliższym czasie firma planuje otworzyć nowe placówki w Rumunii, Czechach, Hiszpanii, Francji, a także wybranych krajach bałkańskich w formule modelu franczyzowego lub sieci partnerskiej.
- W Polsce od kilku lat można zaobserwować silny rozrost systemów franczyzowych lub sieci partnerskich, jednak dość rzadko polskie firmy rozwijają je granicą tak jak robimy to my. Zależy nam, żeby z platformy ExpertSender mogło skorzystać jak najwięcej marek na całym świecie, a także aby miały wsparcie na każdym etapie korzystania z oferowanego przez nas rozwiązania. Dlatego chcemy zadbać, żeby franczyzobiorcy byli ekspertami, którzy doskonale znają rynek e-commerce i będą w stanie w pełni wykorzystać potencjał naszego narzędzia - mówi Krzysztof Jarecki, CEO ExpertSender.
Rosja była dla nas kluczowym krajem, gdzie zauważyliśmy potencjał rozwoju. Dziś mamy tam duży udział w rynku e-mailingu i jesteśmy drugim, najczęściej używanym dostawcą platformy do wysyłki maili. - dodaje Krzysztof Jarecki, CEO ExpertSender
Firma deklaruje, że jej partnerzy otrzymają pełne wsparcie związane z otwarciem oddziału oraz przeszkolenie nowych pracowników.
ExpertSender, polska platforma pozwalająca na wielokanałowe i zautomatyzowane działania marketingowe dla sektora e-commerce, Firma obsługuje ponad 1000 marek na całym świecie.
***
Polecamy także:
Fit Cake planuje otwarcie 10 lokali!