Fit Cake wprowadził kolejny produkt z serii: "no sugar, no problem"

28 lip 2021
źródło: materiały prasowe

Fit Cake we współpracy z Fundacją Miś w Fartuchu stworzył kolejny produkt z serii: "no sugar, no problem". Jest to specjalny baton, dedykowany diabetykom, czyli osobom zmagającym się z cukrzycą. 

Sieć Fit Cake informuje, że wyprodukowane słodycze zostały zatwierdzone i dopuszczone przez personel medyczny, ponieważ nie mają negatywnego wpływu na zdrowie pacjentów. Firmy rozdawały batoniki w Uniwersyteckim Dziecięcym Szpitalu Klinicznym w Białymstoku. W ten sposób przypieczętowały także swoją współpracę. Jednym z kolejnych działań tej "antycukrowej koalicji", będzie zorganizowanie przez Fundację Miś w Fartuchu panelu dyskusyjnego online z okazji Światowego Dnia Cukrzycy, w którym na temat cukrzycy wypowiedzą się znane medyczne autorytety.

Naszym sloganem reklamowym jest “No sugar, no problem” i to prawda, o której jesteśmy głęboko przekonani - mówi Ewelina Choińska, współwłaścicielka marki Fit Cake. - Ale w szpitalu widziałam, że brak słodyczy dla wielu dzieci jest jednak dużym problemem, niezaspokojoną tęsknotą. Cieszymy się, że razem z Fundacją znaleźliśmy dobre rozwiązanie. Skład batonów “Czekoladowy Miś” jest przemyślany i zbilansowany. Dominantą jest czerwona fasola, mająca zbawienny wpływ na poziom glukozy we krwi. Posłodziliśmy je “bezpiecznym” erytrolem. Wzbogacone zostały także o dodatkowe wartości, tj. wymiennik węglowodanowy oraz białkowo-tłuszczowy. To bardzo istotne informacje dla osób przyjmujących insulinę. To pełnowartościowy posiłek, który nie powoduje nie tzw. skoku glikemicznego - dodaje. 

Fit Cake wprowadził kolejny produkt z serii "no sugar, no problem"

Fit Cake to ogólnopolska sieć, która rozwija się w modelu franczyzowym, w kilku formatach współpracy. Firma oprócz budowania sieci niecukierni, propaguje słodycze bez cukru i współpracuje w tym segmencie z różnymi organizacjami.

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook