Fit Cake otworzył kolejne franczyzowe punkty!

22 kw. 2021
źródło: materiały prasowe

W pierwszym kwartale br., sieć zawarła 9 umów na kolejne punkty Fit Cake. 5 z podpisanych lokalizacji już zaczęło działać. Przypomnijmy, że plan na 2021 rok tej sieci zakładał powstanie kolejnych 25 lokali. Sieć jest pełna optymizmu i przyznaje, że zrealizowanie planu na ten rok jest jak najbardziej realne. Nowe franczyzowe punkty znajdują się w Tarnobrzegu, Lublinie, Zielonej Górze, Sopocie i Szczecinie.

- Naszych bezcukrowych, bezglutenowych i wege fit deserów mogą próbować już mieszkańcy Tarnobrzega, Lublina, Zielonej Góry, Sopotu czy Szczecina. W tych miastach uruchomiliśmy ostatnio nowe punkty. W niektórych są to już kolejne, co pokazuje na zainteresowanie naszym produktem - mówi Rafał Kościuk, właściciel systemu franczyzowego Fit Cake. - Pozyskaliśmy też nowych inwestorów. Na końcowym etapie są przygotowania do otwarcia punktów w Krakowie przy ul. Karmelickiej, w śródmieściu Warszawy, Kórniku i w Wadowicach, gdzie będziemy konkurowali z kultowymi kremówkami - dodaje. 

Podczas gdy gastronomia ciągle trwa w uśpieniu, zadłużenie branży wzrasta, a prospektywny gospodarcze na 2021 rok są pesymistyczne niektóre gastro marki radzą sobie nadspodziewanie dobrze. Sieć niecukierni Fit Cake w ubiegłym roku podniosła liczbę punktów o 100 proc. Taki sam plan ma na ten rok - wystartowała z 25 lokalami, w grudniu ma być ich już 50. Jest na dobrej drodze, bo pierwszy kwartał kończy z pięcioma otwarciami - czytamy w komunikacie sieci.  (...) Niewątpliwe wpływ na zainteresowanie franczyzą Fit Cake ma też fakt, że wielu restauratorów przestało mieć nadzieję, że pandemia wkrótce minie. Postanowili wykorzystać posiadane zaplecze gastronomiczne i się przebranżowić. Sektor zdrowej żywności jest jednym z tych, które mniej ucierpiały. Także ludzie, którzy stracili dotychczasowe źródło zarobku, zamierzają zainwestować w coś zaoszczędzony kapitał, bo pieniądze ulokowane na koncie szybko tracą wartość - czytamy dalej. 

Firma stale szuka nowych rozwiązań. Opracowała między innymi trzystopniowy system franczyzowy z różnymi wariantami współpracy. Franczyzowe punkty pod szyldem tej sieci można otwierać w kilku formatach.
- Ktoś kto chce przystąpić do naszej sieci, może zacząć od najniższego pułapu. Fit Cake Mini, który kosztuje tylko 19 tys. zł, i pomału piąć się wyżej, wzbogacić swoją ofertę o kolejne dostępne moduły, np. Fit Śniadania, Fit Ice Cream - wyjaśnia Rafał Kościuk.

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook