Jesteśmy na terenie PGE Narodowego, gdzie odbywa się kolejna edycja Targów Franczyza EXPO. Co ciekawego odkryliśmy w tym roku? Jakich wystawców spotkaliśmy? Zapraszamy na fotorelację!
Podążając wystawowymi alejkami, można zauważyć, że Strefa Franczyza Expo podzielona jest na 3 sektory. Jednym z nich są właśnie stanowiska wystawców, które prowadzą do sektora edukacyjnego. Te same alejki prowadzą także do sektora Franczyza 2.0 - wydarzenia współtowarzyszącego, organizowanego przez firmę I'GS In Good Strategy.
Spacerując alejkami wystawców, zauważyliśmy zarówno rozpoznawalne marki franczyzowe, takie jak Żabka, Intermarche, Auchan, Epaka, RE/MAX Polska, Spar, jak i wiele nowości, które śmiało można nazwać "debiutantami" franczyzowego rynku. Znaleźliśmy zarówno koncepty, które wymagają większego kapitału lub efektywnie poszukują nieprzypadkowych inwestorów/franczyzobiorców, jak i biznesy o mniejszej inwestycji i niewymagające szczególnych kompetencji.
Wystawcy odrobili lekcje z prezentacji a niektóre stoiska naprawdę zachwycają. Zaangażowane osoby w prezentację marki, utożsamiały się z prezentowanym przez nie konceptem. Nie zabrakło także degustacji czy testów.