- Rok 2020, jak i początek bieżącego były pełne wyzwań, jednak mimo wielu przeciwności, udało nam się kontynuować strategię rozwoju Circle K. Liczne otwarcia stacji w modelu franczyzowym, ale także własnych oraz rozwój naszej oferty pozapaliwowej to tego najlepszy przykład. Polska postrzegana jest przez grupę Alimentation Couche-Tard, do której należy Circle K, jako atrakcyjny rynek i pragniemy się tu dalej rozwijać - powiedział prezes Circle K Polska Michał Ciszek.
- Fakt, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na otwarcie stacji pod marką Circle K, to najlepszy dowód na to, że nasza sieć jest wiarygodnym i atrakcyjnym partnerem w prowadzeniu biznesu. Sprawdzone rozwiązania globalnej marki czy kompleksowe doradztwo, które oferujemy, są cenione przez naszych partnerów. Wysokiej jakości paliwo, atrakcyjny koncept sklepów typu convenience oraz szereg wprowadzonych w całej sieci nowości i udogodnień dla klientów, to główne czynniki, które decydują o wyborze Circle K na partnera biznesowego, ale to także czynniki, dla których naszą markę wybierają klienci - dodał dyrektor ds. sprzedaży i działalności operacyjnej w Circle K Polska, odpowiedzialny m.in. za rozwój sieci franczyzowej Mirosław Caputa.
Firma Circle K Polska (wcześniej działająca jako Statoil) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi łącznie ponad 360 stacji paliw. Od 2012 r. właścicielem spółki Circle K Polska jest kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard, jedna z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego (w formacie convenience). Circle K działa w ponad 20 krajach, prowadzi ponad 16 tysięcy punktów sprzedaży, zatrudnia ponad 130 tysięcy pracowników oraz obsługuje ponad 9 mln klientów każdego dnia. Ta sieć franczyzowa klasyfikowana jest w największych światowych rankingach i zazwyczaj mieści się w TOP 20 gigantów.