Franczyza Fit Cake nie zwalnia tempa. Będzie rekord otwarć?

06 lip 2021
artykuł sponsorowany

Franczyza Fit Cake jest na półmetku, z 38 punktami. Popularna sieć “niecukierni” uruchomiła w pierwszym kwartale 2021 pięć nowych punktów. Do czerwca powstało kolejnych pięć. Na końcowym etapie są jeszcze dwa, które powinny ruszyć lada moment. Oznacza to, że aktualnie na mapie Polski jest już 38 kawiarni Fit Cake. 

- Jesteśmy na półmetku roku. Na jego początku zrobiliśmy sobie bardzo konkretne założenia. Chcemy zwiększyć liczbę punktów franczyzowych Fit Cake o 100 proc., co oznacza, że w grudniu powinno ich być 50. Jesteśmy na dobrej drodze, by ten cel osiągnąć, ponieważ podpisaliśmy kolejnych 6 umów, które wkrótce wejdą w fazę realizacji - podsumowuje ostatnie działania sieci Rafał Kościuk, właściciel systemu franczyzowego Fit Cake.

Aż 5 otwarć w czerwcu

Jak w przypadku każdej franczyzy najtrudniejsza są przygotowania, początki i wdrożenie się w biznesowe procedury. W Fit Cake szkolenia kulinarne dla franczyzobiorców są bardzo specjalistyczne i szczegółowe. Dotyczą bowiem produkcji deserów i ciast bez cukru, bez glutenu, bez laktozy, wegańskich czy sprofilowanych na dietę keto. Mimo to, tylko w czerwcu udało się marce otworzyć pięć nowych kawiarni.

Nowe Fit Cake działają już na warszawskiej Woli, w Ciechanowie, podpoznańskim Kórniku, Wadowicach i Krakowie przy ul. Karmelickiej. Ostatnie prace przed otwarciem trwają jeszcze w lokalach na starówce w Kołobrzegu i w Stalowej Woli.

franczyza fit cake - ciacho bez cukruBiznes dla świadomych inwestorów

Motywacja przedsiębiorców wchodzących do sieci franczyzowej Fit Cake jest bardzo różna. Jedni chcą zainwestować intratnie gotówkę, która z powodu inflacji szybko traci na wartości. Inni poszukują nowego sposobu na życie, ponieważ stracili pracę albo czują się wypaleni. W przypadku franczyzobiorców ze Stalowej Woli zadecydowały względy zdrowotne.

- Pomysł na otwarcie placówki Fit Cake zrodził się z zapotrzebowania wśród rodziny i znajomych. Dużo bliskich osób choruje na cukrzycę lub insulinooporność. Dzieci z najbliższego otoczenia coraz częściej rodzą się z problemami tolerancji laktozy. W Polsce z roku na rok zwiększa się liczba ludzi z nadwagą, więc jeśli przychodzi ochota na słodycze, a mamy wybór między zdrowym a niezdrowym, to powinien on być prosty - tłumaczy swoją decyzję o zainwestowaniu w Fit Cake, Izabella Popiołek - franczyzobiorczyni ze Stalowej Woli.

A Rafał Kościuk, współwłaściciel marki dodaje: Świadome podejście do kwestii odżywiania i prozdrowotne nastawienie - to dwie rzeczy, które łączą wszystkich naszych franczyzobiorców. A jest nas już całkiem sporo. Fit Cake daje pracę blisko 200 osobom TAK. Mam nadzieję, że nasza grupa, walcząca z cukrem i niezdrowymi nawykami żywieniowymi, szybko się będzie powiększać.

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook