Kotlet w Bułce to polska odpowiedź na fast foody z Zachodu. Czytelne i zrozumiałe menu, zamiast enigmatycznych, obcobrzmiących nazw – to tylko jeden z atutów, które charakteryzują ten biznes. W ofercie franczyzowej Kotleta w Bułce znajdziemy nie tylko przyczepy. Sieć umożliwia ustawienie wyspy handlowej na przykład w sercu ruchliwej galerii. Taka elastyczność oferty daje możliwość rozpoczęcia swojego biznesu praktycznie wszędzie.
- Elastycznie podchodzimy także do wielu innych aspektów współpracy, nie wymuszając sztywnego modelu biznesowego, lecz oferując naszym partnerom różne warianty, również z uwzględnieniem ich własnych sugestii oraz pomysłów. Dołączając do sieci franczyzowej Kotlet w Bułce, stajesz się częścią świetnie zorganizowanej struktury, uzyskując pełny dostęp do zaplecza logistycznego oraz kompletnego pakietu know-how. Stajesz się częścią SUKCESU. A jednocześnie zachowujesz cenną niezależność. Kotlet w Bułce to maksymalny zysk przy minimalnych nakładach finansowych. To także gwarantowana konkurencyjność w porównaniu ze wszelkiego rodzaju burgerami - wyjaśnia Michał Kiecoń, właściciel Kotlet w Bułce.
Zwróć uwagę na te liczby!
Koszt wyprodukowania Kotleta w Bułce to maksymalnie 3 zł. A standardowa cena Kotleta w Bułce to 12 zł. W jedną godzinę nawet początkująca osoba jest w stanie sprzedać 20 kotletów. Te liczby mówią więcej, niż jakiekolwiek hasła reklamowe. Z pewnością zadasz sobie pytanie, ile faktycznie sprzedasz kotletów? Odpowiedź brzmi: sprzedasz ich więcej, niż najbliższe stoisko z burgerami. Dlaczego? Bo przeciętny burger rzadko kiedy schodzi poniżej 20 zł.
Wygrywasz już na starcie!
- Wygrywasz nie tylko dlatego, że oferujesz coś tańszego. Wygrywasz, ponieważ Kotlet w Bułce brzmi swojsko i pachnie apetycznie. Posiadasz w ofercie kotlety wieprzowe i drobiowe. A oprócz bułki ciemnej lub jasnej, masz jeszcze „asa w rękawie” – smakowitą pajdę chleba. Serwujesz bogaty wybór dodatków oraz sosów. Co więcej, miłośnicy frytek dostają pyszne domowe frytki z posypką. Możesz także wzbogacić swoje stoisko o kawę, herbatę, zimne napoje gazowane, pyszne lody. Po uzyskaniu koncesji, możesz serwować grzane wino oraz herbatkę z prądem. Co ważne, wszystko z automatu! A dzięki temu, że wszystko jest z automatu, to jest serwowane na bieżąco, wręcz taśmowo. Obsługa klienta jest błyskawiczna, a czas potrzebny na realizację zamówienia – zredukowany do minimum. Masz więc w rękawie wszystkie atuty, by odnieść sukces! - wymienia Michał Kiecoń.
Więcej informacji na temat franczyzy Kotlet w Bułce znajdziesz również TUTAJ
***
Przeczytaj także:
Franchising od A do Z. Od czego zacząć? Jaką franczyzę wybrać?