Franczyza RE/MAX – Twój biznes na światowym poziomie

07 maj 2021
 artykuł sponsorowany

Biznes w branży nieruchomości na światowym poziomie, w którym każdy wygrywa. Czy jest to możliwe? Oczywiście, że tak. W RE/MAX istnieją trzy maksyma: maksymalna jakość obsługi dla klienta, maksymalne wynagrodzenie dla agenta, maksymalna rentowność dla właściciela biura. Tak przedstawia się obraz prowadzenia biznesu w branży nieruchomości „z korzyścią dla wszystkich” według standardów RE/MAX.

Franczyza RE/MAX to biznes, który buduje i mocno wpiera biznesy zarówno franczyzobiorcy jak i agenta nieruchomości. Model biznesowy RE/MAX zupełnie różni się od tradycyjnego modelu biur nieruchomości w Polsce. Podstawowym założeniem konceptu RE/MAX jest zarządzanie biurem oraz budowanie przez franczyzobiorcę zespołu profesjonalnych i skutecznych agentów nieruchomości, którzy zapewniają swoim klientom najwyższej jakości usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, zgodnie z wymaganiami i standardami etycznymi obowiązującymi w sieci RE/MAX.

Rola franczyzobiorcy wymaga w pierwszej kolejności stworzenia agentom możliwie najlepszych warunków do pracy i dzięki temu możliwości osiągania jak największych sukcesów. Umożliwienie dostępu do wielu autorskich europejskich szkoleń i ich wdrożenie, dbanie o ciągły rozwój zespołu to podstawowe zadania franczyzobiorcy RE/MAX. Właśnie na tym polega istota idei RE/MAX - stworzenie ludziom przestrzeni i swobody do rozwoju, by stawali się lepszymi agentami, lepszymi liderami, lepszymi właścicielami biur.

RE/MAX w Polsce działa od 2007 roku i od samego początku stawiał tylko na model pracy rozpowszechniony od lat na rynkach rozwiniętych. Model ten opiera się o stosowanie we współpracy z klientem tak zwanej umowy na wyłączność, oraz reprezentowania wyłącznie jednej strony transakcji. Franczyzobiorcy jak i agenci RE/MAX działają według Kodeksu Etycznego RE/MAX Europe, którego celem jest promowanie etycznego i profesjonalnego działania sieci RE/MAX na rynku nieruchomości.

Franczyza RE/MAX – Twój biznes na światowym poziomie

RE/MAX jest silnie ukierunkowany na klienta. Stale podnosimy sobie poprzeczkę, nieprzerwanie udoskonalając nasze starania. Dzięki ciągłemu uaktualnianiu wiedzy i działaniu w oparciu o wysokie standardy etyczne, klienci RE/MAX maja pewność, że współpracują z profesjonalistami na rynku nieruchomości. Taka postawa w biznesie sprawia, że zaufanie klientów do naszej marki cały czas wzrasta.

W Stanach Zjednoczonych, czy w Kanadzie, branża nieruchomości nie jest tak „rozdrobniona” jak w Polsce. Zdecydowana większość osób chcąc działać w branży nieruchomości, przyłącza się do dużej międzynarodowej sieci biur nieruchomości, takich jak RE/MAX. Redukując koszty prowadzenia biznesu, uzyskują solidną wiedzę, nieustanne szkolenia, wsparcie na każdym etapie swojej działalności, dostęp do nowoczesnej technologii, wszystko co jest im niezbędne, by z sukcesem prowadzić swój biznes. Zgodnie z zasadą: więcej synergii – mniej kosztów – więcej zysków. Działając razem i promując siebie, własną markę osobistą, dodatkowo zyskują mocne wsparcie marketingowe rozpoznawalnej na całym świecie marki, tym samym wzmacniając swoją pozycję na rynku.

Biznes z RE/MAX to biznes w oparciu o wartości. Warto tworzyć biznes, w którym chodzi o coś więcej niż generowanie zysków. Zasady, którymi kieruje się RE/MAX pokazują siłę marki, kulturę współpracy. Klienci to widzą i chcą korzystać z naszych usług, a partnerzy biznesowi rozwijać swoje biznesy razem z nami. RE/MAX to energia, pasja i zaangażowanie. To wspólny mianownik, jaki łączy agentów i właścicieli biur.

W RE/MAX stawiamy na ludzi ambitnych, zdecydowanych, zaangażowanych, z pozytywnym nastawieniem i przedsiębiorczych. Mając wokół siebie takich ludzi, zdecydowanie łatwiej prowadzić biznes i osiągać wyznaczone cele.

autor tekstu:

 

Monika Saniternik

Manager ds. Franczyzy RE/MAX Polska

 

 

 

 

 

 

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook