Monika Saniternik, Manager ds. Franczyzy, o sieci RE/MAX mówi tak:
- Wyróżniamy się na rynku nieruchomości na wielu płaszczyznach. Przede wszystkim jesteśmy marką międzynarodową. Działamy w ponad 110 krajach, od niemal 50 lat, a więc doświadczenie w biznesie w branży nieruchomości mamy bardzo duże.
Nieprzerwanie, od 13 lat jesteśmy nr 1 według rankingu Franchise Times Top 400, jak również nr 1 w branży, co daje pozycję 11 wśród globalnych franczyz magazynu Entrepreneur, 2020 Top Global Franchises Ranking.
Wizja i misja marki RE/MAX jest jasno zdefiniowana, spójna i niezmienna dla wszystkich partnerów RE/MAX od niemal 50 lat. Mamy własną Akademię RE/MAX, która przygotowuje od podstaw - zarówno agenta nieruchomości, jak i właściciela biura RE/MAX do prowadzenia biznesu.
Bardzo duże znaczenie ma dla nas etyka zawodu, wysokie standardy pracy. Biznes z RE/MAX to biznes w oparciu o wartości. Szukamy partnerów biznesowych, dla których jakość biznesu ma znaczenie. Chcemy, by rynek nieruchomości był obsługiwany przez najlepszych agentów, którzy zgodnie z wysokimi standardami, będą oferować usługę na najwyższym poziomie. Taki jest nasz cel. Stawiamy na jakość i na ciągły rozwój, nie na ilość.
Podstawowym założeniem konceptu RE/MAX jest zarządzanie biurem nieruchomości, rekrutacja, budowanie i wspieranie przez franczyzobiorcę zespołu profesjonalnych, zaangażowanych i skutecznych agentów nieruchomości. Franczyzobiorcy działają tylko w oparciu o umowy ekskluzywne, wdrażają wysokie standardy obsługi klienta i tym samym mocno zwiększają swoją konkurencyjność na lokalnym rynku.
To bardzo dobry biznes dla menedżerów. Nie oczekujemy doświadczenia w branży nieruchomości. Mając własną jednostkę szkoleniową (Akademię RE/MAX), nasi franczyzobiorcy mają pewność, że pomimo braku doświadczenia w branży, będą bardzo dobrze przygotowani do efektywnego zarządzania biurem i zespołem w biurze RE/MAX.
Franczyza RE/MAX to bardzo dobry biznes dla osób, które:
Sieć międzynarodowych biur nieruchomości wymaga od swoich partnerów kilku kluczowych kwestii, takich jak:
Franczyzobiorca uiszcza opłatę wstępną, jednorazową - ustalaną indywidualnie. Dodatkowo opłaca stałą opłatę miesięczną, niezależną od ilości przeprowadzonych transakcji, uruchamianą najpóźniej 90 dni od daty zawarcia umowy franczyzowej. Franczyzobiorca rozlicza się z siecią na podstawie określonego procentu od uzyskanych przychodów.
- Biuro działające zgodnie ze standardami i modelem biznesowym RE/MAX może osiągnąć break-even-point już w ciągu pierwszego roku istnienia. Jednak dwa lata to przewidywany okres na uzyskanie stabilnej i silnej pozycji na lokalnym rynku - mówi Monika Saniternik.
- RE/MAX Polska i kolejne lata rozwoju. Z optymizmem patrzymy w przyszłość. Na bieżąco śledzimy rynek i jesteśmy bardzo dobrze przygotowani. Chętnie pomagamy i doradzamy naszym klientom w kwestiach nieruchomościowych. Cieszymy się na kolejne lata współpracy z naszymi partnerami biznesowymi - podsumowuje.