Franczyza Subway – rozmowa z Piotrem Bruździakiem

14 Lut 2020

W ubiegłym roku w Polsce powstało około 30 nowych restauracji Subway. To świadczy o tym, że franczyza tej sieci rozwija się coraz szybciej. Jak to jest być franczyzobiorcą "kanapkowego biznesu"?

Tym razem o krótką rozmowę, dotyczącą franczyzy poprosiliśmy Pana Piotra Bruździaka - franczyzobiorcę sześciu restauracji Subway. Pan Piotr rozpoczął swoją przygodę z "kanapkowym biznesem" od porzucenia pracy w korporacji. Pierwszą restaurację pod szyldem Subway'a rozpoczął w 2009 roku. Dodatkowo pod koniec 2019 r. został awansowany na Business Development Agenta w województwach: podlaskim i mazowieckim.

Panie Piotrze, co według Pana powinien posiadać potencjalny franczyzobiorca, aby mógł otworzyć swoją własną restaurację pod szyldem Subway'a?

Przede wszystkim chęć posiadania własnej firmy i długoterminowe podejście do projektu.

Czy do prowadzenia takiego biznesu trzeba mieć jakieś konkretne kwalifikacje?

Nie trzeba posiadać żadnych konkretnych kwalifikacji, poza chęcią do ciężej pracy i dużym zaangażowaniem, szczególnie na początku. Całej operacyjnej strony prowadzenia biznesu potencjalny Franczyzobiorca zostanie nauczony na szkoleniu. Oczywiście trzeba posiadać komunikatywną umiejętność posługiwania się językiem angielskim.

 

Dużo ostatnio mówi się o koncepcji: „Fresh Forward”, co to takiego jest? Czy każdy franczyzobiorca ma mieć lokal zgody z ww. założeniem?

Fresh Forward to zupełnie nowa koncepcja nawiązująca to szybko zmieniającego się świata całej branży sektora QSR. Jej główną zaletą jest “lekkość” koncepcji, która pozwala naszym klientom na spożywanie posiłków w komfortowych i nowoczesnych warunkach. Tak, każdy Franczyzobiorca jest zobowiązany posiadać lokal w nowym wystroju Fresh Forward.

Rok 2020 r. to rok zmian również w sieci Subway. Czy może Pan opowiedzieć o nowej akcji „Choose to refuse”. Jakie są jej założenia?

Jest to plan szczegółowy odejścia od plastiku, czyli między innymi wprowadzenia innych rodzajów słomek oraz kontynuacja tego co już wprowadziliśmy, np. inne opakowania, torby papierowe zamiast plastikowych.

Bardzo się cieszę, że mieliśmy możliwość zadania Panu kilku pytań. Temat zdecydowanie nie został wyczerpany. Jest to na pewno doskonała podstawa do przeprowadzania kolejnej rozmowy. Mam nadzieję, że w przyszłości poruszymy szerzej temat franczyzy Subway'a.

 

***

franczyza info pzu franczyza

Wywiad: O biznesie ubezpieczeniowym z Jakubem Gorayskim (PZU)

 

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook
x
Zapisz się do newslettera