Sushi Bistro działa na rynku warszawskim od 2014 roku, marka należy do firmy Best Food Sp. z o.o. Pierwszy lokal Sushi Bistro powstał na Ursynowie, jego aktualna siedziba to Pasaż Stokłosy 11/u12, gdzie jednocześnie znajduje się centrala firmy. Z czasem franczyza Sushi zaczęła się rozwijać i otwarto kolejne trzy lokale w Warszawie. Znajdują się one na Pradze, przy ul. Łukowska 2, przy ul. Chełmońskiego 2 (Ursus) i na Żoliborzu (przy ul. Drużbackiej 19). Sieć posiada także lokal w Giżycku. Nowo otwarty lokal w Legionowie, to druga placówka Sushi Bistro poza Warszawą.
Sushi Bistro opiera system franczyzy na dwóch modelach:
Best Food jako franczyzodawca oferuje w pierwszym okresie działania restauracji inwestycję w marketing oraz szkolenia na poziomie przynajmniej 25.000 PLN, w tym 10.000 PLN na szkolenia prowadzone w pierwszym miesiącu prowadzenia działalności i około 15.000 PLN na działania marketingowe w pierwszych dwóch miesiącach działalności - czytamy w komunikacie prasowym sieci.
We wszystkich lokalach tej marki, jest takie samo menu. Sieć informuje również, że menu w całej Polsce ma te same ceny.