Franczyza Sushi Kushi: 80% zamówień to dostawy lub odbiór własny

18 lis 2021
źródło: materiały prasowe
foto: unsplash

Sushi Kusi to kolejna marka franczyzowa, która śmiało informuje, jak wiele zawdzięcza delivery.  

Franczyza Sushi Kushi swoje korzenie ma w Łodzi. Obecnie ta sieć skupia 30 lokali - w najbliższych dniach planowane jest otwarcie 2 punktów. W Sushi Kushi ponad 80 % sprzedaży stanowią dostawy lub odbiór własny. A jedynie kilka punktów franczyzowych posiada salę konsumpcyjną.

- Sushi jest idealnym daniem na wynos. Do tego naszą specjalnością są szybkie dowozy. To wszystko powoduje, że ten biznes jest odporny na pandemię. Zauważamy stale rosnącą modę na kuchnię azjatycką oraz wzrastającą świadomość dotyczącą zdrowia i jakości stanowiącej filar tej kuchni. Wyniki sprzedażowe sieci same wskazują, że okres pandemii jedynie pomógł nam w rozwoju. Biliśmy w tym okresie życiowe rekordy sprzedaży, prawie we wszystkich lokalach - mówi Radosław Szwugier, szef rozwoju franczyzy Sushi Kushi.

Dobre wyniki raportują także inne, znane sieci sushi barów. A lockdown jeszcze bardziej przyśpieszył rozwój tego segmentu w branży. Z delivery korzysta także Koku Sushi, które również rozwija koncepty z ladą wydawniczą, bez sali konsumpcyjnej - zwane Sushi Pointami. Model bez możliwości konsumpcji na miejscu, wprowadzają także burgerownie i pizzerie.

Franczyza Sushi Kushi

Sushi Kushi dla potencjalnych franczyzobiorców ma dwie oferty współpracy. Pierwsza z nich to biznes w formacie Express, nastawiony wyłącznie na dowozy. W tej opcji, sieć wymaga od inwestora kapitału w wysokości od 150 do 180 tys. zł. netto oraz lokalu (60-74 m2). Franczyzobiorcy zainteresowani wariantem Premium, muszą już wnieść około 220 tys. zł i posiadać zdecydowanie większy lokal (80- 120 m2). Franczyza Sushi Kushi Premium to inwestycja w typową restaurację, z salą konsumpcyjną i sushi masterem.

- (...) Pomagamy każdemu franczyzobiorcy. W miastach, gdzie jest kilka franczyz, właściciele wymieniają się pracownikami, współpracują przy akcjach marketingowych, dzięki czemu optymalizują koszty. Na każdym etapie tworzenia projektu wspieramy z centrali i jak tylko możemy pomagamy w najlepszym prowadzeniu biznesu - dodaje mówi Radosław Szwugier.

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook
x
Zapisz się do newslettera