Franczyza the White Bear Coffee to nowość na rynku. Ta sieć kawiarni pojawiła się dość niedawno a pierwszy lokal franczyzowy pod jej szyldem, działa od dwóch miesięcy i znajduje się w Giżycku. Firma w jednym ze swoich komunikatów prasowych pisze, że jej model biznesowy opiera się na modelu sieci franczyzowej KOKU Sushi. the White Bear Coffee ma także wielkie ambicje jeśli chodzi o samą ekspansję. Ile trzeba zainwestować, aby zostać franczyzobiorcą sieci kawiarni the White Bear Coffee? Sprawdzamy.
– Stworzyliśmy koncept, który jest przemyślany w każdym, nawet najmniejszym detalu. Od elementów wystroju wnętrza, przez autorskie, zmieniające się wraz z porami roku menu, aż po kolorowe kubeczki z postacią miśka, w których serwujemy kawę na wynos. Do tego dochodzi profesjonalna obsługa, którą samodzielnie szkolimy przez 3 tygodnie oraz pełne wsparcie marketingowe, pozwalające na efektywną reklamę nowego miejsca. Mamy sprawdzone rozwiązania i gotowe scenariusze promocyjne, dysponujemy wiedzą oraz doświadczeniem. Jeśli po drugiej stronie stoi zaangażowany, proaktywny przedsiębiorca, ten biznes może tylko rosnąć – mówi Marcin Zalewski, współwłaściciel sieci.
Franczyza the White Bear Coffee generuje koszty w granicach 240 tysięcy złotych. Oprócz kosztów inwestycji, franczyzobiorca jest zobligowany do uiszczania opłaty franczyzowej w wysokości 1500 zł netto miesięcznie. Kawiarnie pod "miśkowym" szyldem można prowadzić w małych i średnich miastach (od 30 tysięcy mieszkańców). A do rozpoczęcia biznesu jest potrzebny lokal o powierzchni od 80 metrów kwadratowych.
Obecnie pod szyldem the White Bear Coffee działa 4 punkty własne oraz 1 franczyzowy.