Franczyzowy, monobrandowy sklep 4F na Ukrainie!

12 sie 2020
źródło: retailnet.pl
foto ilustracyjne

1 sierpnia br. ruszył pierwszy monobrandowy sklep marki 4F. Nowy punkt tej znanej marki w modelu franczyzowym pojawił się w Kijowie, na Ukrainie. Przed końcem roku sieć planuje pojawienie się w dwóch nowych lokalizacjach w tym kraju oraz w lokalnej sprzedaży online.

Pierwszy sklep sportowej marki 4F na Ukrainie mieści się w kijowskim centrum handlowym Retroville. Salon ma powierzchnię 228 mkw i znajdują się w nim kolekcje funkcyjnej odzieży treningowej, biegowej i narciarskiej oraz ubrania i dodatki dla kobiet, mężczyzn i dzieci.

– Badamy nieustannie możliwości rynku światowego. Widzimy ogromny potencjał w dalszej ekspansji na Wschód. Produkty z naszego portfolio są już od 10 lat dostępne na terenie Ukrainy m.in. w największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się sieciach sprzedaży multibrand. Otwarcie flagowego sklepu 4F w Kijowie to kolejny, naturalny krok w rozwoju sieci dystrybucji. Za cel obraliśmy sobie zwiększenie rozpoznawalności marki oraz szerokie dotarcie do klienta. Naszym partnerem lokalnym został Epicentr K. Sport od wielu lat jest częścią DNA grupy Epicentr K, dlatego wierzymy w powodzenie tej współpracy i szykujemy się do kolejnych otwarć jeszcze w tym roku – mówi Igor Klaja, prezes spółki OTCF SA (operator marki 4F).

Nowy salon na Ukrainie ma być początkiem strategii OTCF. W tym celu spółka podjęła współpracę w modelu franczyzowym z Epicentr K – największą grupą detaliczną na rynku.

Oddział sportowy Epicentr K został utworzony w 2012 roku i prowadzi m.in. 49 sklepów Intersport oraz przygotowuje się do wdrożenia nowego konceptu sprzedażowego The Athlete’s Foot. Grupa planuje jeszcze w tym roku rozszerzyć sieć sprzedaży 4F do trzech salonów stacjonarnych i sklepu internetowego.

Produkty 4F są dostępne w ponad 230 sklepach monobrandowych w Polsce, Rumunii i Czechach oraz na Łotwie, Litwie, Słowacji – i od teraz także na Ukrainie.

***

Polecamy także:

Ranking największych firm w Polsce!

Prawne zagrożenia dla franczyzy w Polsce - raport WEI

Tagi:

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook