Niestandardowo dzisiaj publikujemy skrót wiadomości z minionego tygodnia. W dzisiejszym fleszu tygodnia przeczytasz: Dobro&Dobro rozwija franczyzę! Frentzza otwiera kolejne lokale. Monnari chce dalej budować franczyzę i stawia na e-commerce. Start-up z Dubaju będzie mieć siedzibę w Polsce! To jest majówkowy flesz od Franczyza INFO.
W Sierpcu otwarto kolejny lokal franczyzowy, który będzie działać w formacie hybrydowym marek: Meet & Fit i Frentzza. W ramach jednego lokalu funkcjonują dwie marki, a w jego wnętrzach po jednej stronie są elementy wystroju charakterystyczne dla Meet & Fit, a po drugiej stronie dla marki Frentzza. Lokal znajduje się przy Pl. Kardynała Wyszyńskiego 11 i ma powierzchnię 65 m2. Sieć zapowiada w najbliższym czasie franczyzowe otwarcia w Warszawie.
- Obecnie mamy 5 naszych kawiarni, a pozostałe działają na zasadzie franczyzy. Natomiast przeglądamy dalej rynek i szukamy miejsc w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu, w których będziemy mogli otwierać kolejne lokale – powiedziała portalowi horecatrends.pl Inna Yarova, współwłaścicielka sieci kawiarni Dobro&Dobro Cafe. (cytat horecatrends.pl)
Właścicielami konceptu Dobro&Dobro jest małżeństwo z Kijowa – Oleg i Inna Yarovi.
- Rozbudowujemy salony franczyzowe zlokalizowane na ogół przy ulicach w średnich i mniejszych miastach. Kontynuujemy także rozmowy z wynajmującymi w centrach handlowych – powiedział dyrektor ds. finansowych Miłosz Kolbuszewski.
Dla sieci ostatnie miesiące były bardzo ciężkim okresem. Salony znajdujące się w galeriach handlowych miały ograniczoną możliwość działania. Dlatego Monnari opierało swoją działalność także na sprzedaży online.
Nowy partner Banku Santander to Radosław Mizera. Przedsiębiorca będzie prowadził własną placówkę bankową, pod szyldem Santandera w Pszczynie.
- W Polsce stawiamy na rozwój sieci franczyzowej i planujemy w tym roku otwarcie 11 nowych salonów. Nie wykluczamy selektywnego podejścia do przejęć sieci salonów z korzystnymi lokalizacjami (...) - Na rynkach wschodnich chcemy kontynuować sprzedaż poprzez salony franczyzowe oraz sprzedaży hurtowej do sklepów multibrandowych. Zakładamy także otwarcie nowych sklepów w galeriach handlowych w dużych miastach na Ukrainie - zapowiedział prezes Adam Skrzypek przy okazji prezentacji wyników za 2020 rok (cytat: Money.pl).
Dodajmy, że od 2011 roku, współwłaścicielką marki Esotiq jest Joanna Krupa - modelka i celebrytka.
Firma Finalrentals wybrała Gdańsk na swoją europejską siedzibę. Finalrentals zajmuje się rezerwacją i wynajmem pojazdów. Start-up udziela franczyzy firmom chętnym do prowadzenia wynajmu samochodów online. Wymagania dotyczące przystąpienia do sieci franczyzowej są elastyczne.
- Dla mnie, jako przedsiębiorcy, ważne jest, aby pracować w środowisku sprzyjającym innowacjom i otwartym na zagranicznych przedsiębiorców, którzy chcą rozszerzać swoją sieć, realizować pomysły i efektywnie rozwijać start-upy. Polska to niesamowity ekosystem dla start-upów, który wspiera przedsiębiorców, a Trójmiasto to miejsce jak żadne inne w UE - mówi Ammar Akhtar, prezes Finalrentals.
Grupa Muszkieterów otworzyła 172. sklep pod szyldem Bricomarché. Supermarket znajduje się w Tomaszowie Mazowieckim w województwie łódzkim. Właścicielka nowo powstałego sklepu, jest także właścicielem supermarketu sieci Bricomarché w Piotrkowie Trybunalskim.
– Z Grupą Muszkieterów jestem związana od ponad 20 lat. Początkowo pracowałam w centrali w dziale finansów, dzięki czemu bardzo dobrze poznałam zasady współpracy z Grupą. W latach 2014-2016 prowadziłam sklep w Piotrkowie Trybunalskim, który następnie przeniosłam do czterokrotnie większej lokalizacji – po sklepie konkurencyjnej marki Nomi. Do mojego supermarketu w Piotrkowie Trybunalskim przyjeżdżało wielu klientów z Tomaszowa Mazowieckiego – obie miejscowości dzieli zaledwie 30 km. Z uwagi na liczne pytania klientów o otwarcie placówki w ich okolicy, zdecydowałam się uruchomić drugi punkt – właśnie w Tomaszowie Mazowieckim – mówi Iga Sułowska, właścicielka supermarketu Bricomarché w Tomaszowie Mazowieckim.