Franczyzowa Frentzza w kolejnym mieście! Dobro&Dobro stawia na franczyzę! Dubajski start-up w Trójmieście! - flesz tygodnia

10 maj 2021
źródło: materiały prasowe i horecatrends

Niestandardowo dzisiaj publikujemy skrót wiadomości z minionego tygodnia. W dzisiejszym fleszu tygodnia przeczytasz: Dobro&Dobro rozwija franczyzę! Frentzza otwiera kolejne lokale. Monnari chce dalej budować franczyzę i stawia na e-commerce. Start-up z Dubaju będzie mieć siedzibę w Polsce! To jest majówkowy flesz od Franczyza INFO. 

1. Frentzza w kolejnym mieście!

W Sierpcu otwarto kolejny lokal franczyzowy, który będzie działać w formacie hybrydowym marek: Meet & Fit i Frentzza. W ramach jednego lokalu funkcjonują dwie marki, a w jego wnętrzach po jednej stronie są elementy wystroju charakterystyczne dla Meet & Fit, a po drugiej stronie dla marki Frentzza. Lokal znajduje się przy Pl. Kardynała Wyszyńskiego 11 i ma powierzchnię 65 m2. Sieć zapowiada w najbliższym czasie franczyzowe otwarcia w Warszawie.

2. Dobro&Dobro stawia na franczyzę!

- Obecnie mamy 5 naszych kawiarni, a pozostałe działają na zasadzie franczyzy. Natomiast przeglądamy dalej rynek i szukamy miejsc w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu, w których będziemy mogli otwierać kolejne lokale – powiedziała portalowi horecatrends.pl Inna Yarova, współwłaścicielka sieci kawiarni Dobro&Dobro Cafe. (cytat horecatrends.pl)

Właścicielami konceptu Dobro&Dobro jest małżeństwo z Kijowa  – Oleg i Inna Yarovi.

Franczyzowa Frentzza w kolejnym mieście! Dubajski start-up w Trójmieście! Dobro&Dobro stawia na franczyzę - flesz tygodnia

foto: facebook/Dobro&Dobro

3. Monnari będzie dalej otwierać się we franczyzie!

- Rozbudowujemy salony franczyzowe zlokalizowane na ogół przy ulicach w średnich i mniejszych miastach. Kontynuujemy także rozmowy z wynajmującymi w centrach handlowychpowiedział dyrektor ds. finansowych Miłosz Kolbuszewski. 

Dla sieci ostatnie miesiące były bardzo ciężkim okresem. Salony znajdujące się w galeriach handlowych miały ograniczoną możliwość działania. Dlatego Monnari opierało swoją działalność także na sprzedaży online.

4.  Santander z nową placówką partnerską!

Nowy partner Banku Santander to Radosław Mizera. Przedsiębiorca będzie prowadził własną placówkę bankową, pod szyldem Santandera w Pszczynie.

foto: linkedin

5. Esotiq & Henderson planuje rozwijać się głównie w oparciu o franczyzę!

- W Polsce stawiamy na rozwój sieci franczyzowej i planujemy w tym roku otwarcie 11 nowych salonów. Nie wykluczamy selektywnego podejścia do przejęć sieci salonów z korzystnymi lokalizacjami (...) - Na rynkach wschodnich chcemy kontynuować sprzedaż poprzez salony franczyzowe oraz sprzedaży hurtowej do sklepów multibrandowych. Zakładamy także otwarcie nowych sklepów w galeriach handlowych w dużych miastach na Ukrainiezapowiedział prezes Adam Skrzypek przy okazji prezentacji wyników za 2020 rok (cytat: Money.pl).

Dodajmy, że od 2011 roku, współwłaścicielką marki Esotiq jest Joanna Krupa - modelka i celebrytka.

6. Start-up z Dubaju z siedzibą w Gdańsku!

Firma Finalrentals wybrała Gdańsk na swoją europejską siedzibę. Finalrentals zajmuje się rezerwacją i wynajmem pojazdów. Start-up udziela franczyzy firmom chętnym do prowadzenia wynajmu samochodów online. Wymagania dotyczące przystąpienia do sieci franczyzowej są elastyczne.

- Dla mnie, jako przedsiębiorcy, ważne jest, aby pracować w środowisku sprzyjającym innowacjom i otwartym na zagranicznych przedsiębiorców, którzy chcą rozszerzać swoją sieć, realizować pomysły i efektywnie rozwijać start-upy. Polska to niesamowity ekosystem dla start-upów, który wspiera przedsiębiorców, a Trójmiasto to miejsce jak żadne inne w UE - mówi Ammar Akhtar, prezes Finalrentals.

Franczyzowa Frentzza w kolejnym mieście! Dubajski start-up w Trójmieście! Dobro&Dobro stawia na franczyzę - flesz tygodnia

7. Kolejny franczyzowy Bricomarché 

Grupa Muszkieterów  otworzyła 172. sklep pod szyldem Bricomarché.  Supermarket znajduje się w Tomaszowie Mazowieckim w województwie łódzkim. Właścicielka nowo powstałego sklepu, jest także właścicielem supermarketu sieci Bricomarché w Piotrkowie Trybunalskim.

Z Grupą Muszkieterów jestem związana od ponad 20 lat. Początkowo pracowałam w centrali w dziale finansów, dzięki czemu bardzo dobrze poznałam zasady współpracy z Grupą. W latach 2014-2016 prowadziłam sklep w Piotrkowie Trybunalskim, który następnie przeniosłam do czterokrotnie większej lokalizacji – po sklepie konkurencyjnej marki Nomi. Do mojego supermarketu w Piotrkowie Trybunalskim przyjeżdżało wielu klientów z Tomaszowa Mazowieckiego – obie miejscowości dzieli zaledwie 30 km. Z uwagi na liczne pytania klientów o otwarcie placówki w ich okolicy, zdecydowałam się uruchomić drugi punkt – właśnie w Tomaszowie Mazowieckim mówi Iga Sułowska, właścicielka supermarketu Bricomarché w Tomaszowie Mazowieckim.

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook