GoDan to sieć sklepów z balonami i dekoracjami. Biznes działa na zasadzie franczyzy i odnotowuje na swoim koncie kolejne sukcesy. W tym roku sieć otwiera ponad 20 sklepów. Już niedługo klienci będą mogli skorzystać ze 120. placówki w Polsce.
GoDan działalność prowadzi w wielu miastach Polski, zarówno tych większych, jak i mniejszych. Wśród producentów i dystrybutorów segmentu party, sieć ta należy do czołówki w Polsce. Obecnie na rynku marka ma 116 sklepów franczyzowych, ale już pod koniec bieżącego roku otworzy się 120. sklep na terenie Polski.
Sklepy GoDan wyróżniają się nie tylko ofertą produktów do dekoracji, ale i usługą dekorowania, z której szkoleni są pracownicy. To zatem kompleksowe podejście, które znajduje wielu odbiorców na krajowym rynku.
Biznes w formie franczyzy sprawdza się tutaj doskonale. Mimo podwyżek, sytuacji w Ukrainie oraz przejściowych problemów z dostawami, sieć była w stanie zaspokoić potrzeby klientów. Tym samym odnotowuje ona dynamiczny wzrost.
Wśród franczyzobiorców są właściciele kilku punktów. Zazwyczaj otwierają je oni na terenie jednego miasta, przeważnie większego, bo to pozwala na zarządzanie placówkami położonymi w pobliskich dzielnicach. Są jednak i ci, którzy decydują się na działalność franczyzową realizowaną w różnych miastach. Tak naprawdę najwięcej zależy od franczyzobiorców, ich zaangażowania i inicjatywy.
Kolejne punkty powstawały bowiem w miastach, które miały najmniej około 4 tysięcy mieszkańców. GoDan widzi także potencjał w wielu innych miastach, takich jak Zakopane, Kraków czy Kielce, w których jeszcze nie ma sklepu sieci.
Dla franczyzobiorców istotną informacją może być to, że zwrot inwestycji następuje średnio po około 6 miesiącach prowadzenia działalności, choć niektórzy na takie efekty mogli liczyć po upływie zaledwie 2 miesięcy.