Nowe placówki franczyzowe pod szyldem Coccodrillo zostały otwarte w Pile, Bielsku Białej, Warszawie i Łobezie.
- Stawiamy na omnichannel, więc niezależnie od prężnego rozwoju sklepu internetowego nie rezygnujemy z sieci stacjonarnej, którą rozwijamy przede wszystkim w kanale franczyzowym w kraju i zagranicą. Mimo dynamicznie zmieniającego się otoczenia wciąż rośniemy, stawiając na nowe lokalizacje i formaty sklepów, dostosowane do potrzeb klientów oraz realiów panujących na danym rynku. Poszerzeniu oferty produktowej towarzyszą działania w obszarze logistyki, które zapewnią sprawną obsługę rosnącej sieci salonów CDRL – komentuje Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.
Grupa CDRL to dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej i właściciel marek: Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi - Buslik. W portfolio spółki znajdują się również Sale Zabaw Fikołki. Spółka prowadzi działalność w Polsce i poza granicami. Produkty marki Coccodrillo dostępne są łącznie w 500 punktach handlowych, a także w sklepie internetowym, który działa w kilku wersjach językowych.