Grupa Chorten rozwija swoją partnerską sieć na zachodzie Polski. Jednym z najnowszych sklepów sieci w tym rejonie jest punkt w Ciosańcu. Nowo powstały sklep ma 220 metrów kwadratowych powierzchni sprzedaży.
Makroregion, na którym w ostatnim czasie skupia się Grupa Chorten obejmuje województwa takie jak: dolnośląskie, lubuskie i wielkopolskie oraz zachodnio-pomorskie. Te dwa ostatnie dołączyły do sieci dopiero w sierpniu br.
- Dostrzegamy w tym obszarze olbrzymi potencjał, jeśli chodzi o możliwość współpracy z niezależnymi detalistami. Pierwsze sklepy w danym regionie zawsze stają się naszymi ambasadorami. Najbliższy rok będzie dla nas okresem bardzo intensywnej pracy, by zbudować w zachodnich województwach siatkę dobrych sklepów partnerskich – podkreśla Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.
- Cały czas pozyskujemy nowych partnerów, a jednocześnie pracujemy nad kolejnymi umowami dystrybucyjnymi, tak, by dać detalistom z nami współpracującym jak największe wsparcie w dostępności oferty. Jesteśmy także coraz bardziej rozpoznawalni w tej części kraju i dochodzą do nas opinie z rynku, że jako grupa partnerska jesteśmy ciekawą alternatywą dla innych konceptów franczyzowych – mówi Dawid Zamora, dyrektor makroregionu Zachód Grupy Chorten.
Grupa Chorten to sieć sklepów spożywczych., która prężnie rozwija się w wybranych regionach naszego kraju. Firma w tym roku zdobyła tytuł Podlaskiej Marki Roku. W nowej kategorii XVI edycji konkursu – „Biznes” – zyskała uznanie kapituły za wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych.
***
Polecamy także:
Krowarzywa pojawi się na osiedlach?