Intermarché i Bricomarché z nowymi formatami współpracy

14 Sty 2021
źródło: materiały prasowe

Grupa Muszkieterów przygotowała dla przedsiębiorców nowe formaty współpracy z sieciami Intermarché i Bricomarché.  Są nimi trzy modele partnerstw, które mają gwarantować właścicielom sklepów zachowanie niezależności oraz samodzielnego podejmowania decyzji związanych z przyszłością prowadzonego biznesu.

Sieć poinformowała, że przykładem takiego sklepu,  w zupełnie nowej formule jest sklep partnerski Bricomarché, który znajduje się w Łasku, w województwie łódzkim. Wcześniej, ten sklep działał 21 lat wyłącznie pod szyldem Metabud. Teraz, w ramach partnerstwa został on dodatkowo oznaczony szyldem Partnera Bricomarché.

– Podczas procesu przyłączenia mojego sklepu do sieci Bricomarché wybudowałam nową salę sprzedaży o powierzchni 800 m2, przy której jest zlokalizowany ogród zewnętrzny liczący 500 m2. Wspólnie z Grupą Muszkieterów przygotowaliśmy cały koncept oraz dobraliśmy dostawców (...)  Dokładamy wszelkich starań, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Między innymi zapewniamy kompleksowe wsparcie podczas budowy domu. Gwarantujemy pomoc od etapu zdobywania wszelkich niezbędnych pozwoleń, aż do wybudowania budynku w stanie deweloperskim. Podczas realizacji projektu przejmujemy całkowity kontakt z podwykonawcami. Każdorazowo oferta jest przygotowana indywidualnie dla konkretnego klienta. Wspieramy także klientów w zakresie montażu pomp ciepła czy fotowoltaiki - komentuje Ewa Krakowska, właścicielka Sklepu Partnerskiego Bricomarché w Łasku.

Grupa Muszkieterów przygotowała ambitny plan rozwoju swoich marek. Wdrożyliśmy projekt przyłączeń sklepów w 3 nowych formułach: Wspólne zakupy, Partnerstwo i Przyłączenie pod wspólny znak. Projekt ten jest propozycją dla placówek handlowych, które działają na rynku pod innymi szyldami lub są całkowicie niezależnie. Proponujemy przedsiębiorcom przyłączenia zarówno pojedynczych punktów handlowych, jak i całych sieci (...)  Doskonałym przykładem są 4 supermarkety zlokalizowane w Tarnowie i okolicach, które działały pod szyldem innej sieci franczyzowej. Ich właściciel dołączył do Grupy Muszkieterów i obecnie te supermarkety pod szyldem Intermarché z sukcesami konkurują na lokalnym rynku z innymi placówkami handlowymi. Nasze know how oraz świetna logistyka pozwoliły ich właścicielowi zwiększyć obroty, a także znacznie zredukować koszty - mówi Mariusz Dudek, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej Grupy Muszkieterów.

Grupa Muszkieterów, to jedna z największych sieci franczyzowych w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce. Zrzesza około 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami Intermarché oraz  Bricomarché.

***

Polecamy także:

Przyszłość handlu? - Żabka otworzyła sklep zasilany zieloną energią!

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook
x
Zapisz się do newslettera