Mobilna franczyza - przegląd pomysłów na biznes

07 mar 2022

Mobilna franczyza zyskuje popularność, ponieważ koszty tego biznesu są zdecydowanie mniejsze, niż w przypadku biznesów, gdzie wymagane jest posiadanie lokalu. Franczyzobiorcy chętniej wybierają przyczepy z uwagi na ich mobilność. Nie można także zapomnieć, że jest to format dość prosty i większości przypadków niewymagający stałego monitorowania. Jakie firmy działają w tym modelu? Sprawdzamy!

czytaj także: Skąd się wzięły food trucki?

Mobilną franczyzę rozwijają:

  • Bike Cafe - sieć mobilnych kawiarni na kółkach, działających we franczyzie.
  • Western Tortilla - koncept gastronomiczny, który można prowadzić w przyczepie. Ta sieć franczyzowa specjalizuje się w sprzedaży tortilli.
  • Zapieksownia - marka rozwija model franczyzowy również w formacie food trucka.
  • Cukrem i solą - ten mobilny biznes oferuje połączenie produktów słodkich i słonych.
  • Pizza Bus - to kolejna marka, która rozwija format mobilnych pizzerii.
  • MNIAMI - koncept, który nazywa się biznesem całorocznym. W MNIAMI serwowane są lody, pączki i naleśniki.
  • Lodolandia & Kołacz na Okrągło - biznes, który również reklamuje się jako całoroczny pomysł na biznes. Latem firma serwuje lody, zimą sprzedaje kołacze.
  • Bafra Kebab - sieć przyczep gastronomicznych z kebabem, która również rozwija się w modelu franczyzowym.
  • Sigelato - kolejna marka z portfolio Sweet Gallery, działająca w mobilnym formacie.
  • Bobby Burger - marka otwiera lokale i punkty w systemie konterowym Bobby Burger Smart Cube.
  • Dobra Buła - kolejna sieć food trucków, która rozwija się również we franczyzie.
  • Makarun - ta marka ma również w swoim asortymencie food trucki.
  • Fiszka - sieć smażalni szprotek, która od 2017 roku firma rozwija franczyzę.
  • Ice Queen Magda Gessler - to koncept franczyzowy, który umożliwia franczyzę mobilnej lodówki.
  • Willisch - marka umożliwia współpracę franczyzową w formatach: sprzedaż z roweru, rikszy, przyczepy oraz lokalu
  • Manufaktura Lodów Prawdziwych - sieć, która umożliwia franczyzę: lodowozu, budki, lodziarni, roweru z lodami, rikszy a także wózka.
  • Lodochatka - franczyzowy format, który oferuje franczyzę stacjonarnego lokalu lub mobilnego.
  • Wytówrnia Lodów "uLodziarzy" - koncept mobilnych lodziarni rzemieślniczych, należący do Multi Ice.
  • Lody Boanno - kolejna marka w portfolio Multi Ice, działająca we franczyzie.
  • Lody Lida - sieć, która umożliwia franczyzobiorcy otwarcie lokalu lub prowadzenie biznesu w przyczepie.
  • Pączkownia- to również firma, która oferuje franczyzobiorcom rozwijanie pączkowego biznesu w przyczepie.
  • Dr Kluczyk - mobilna franczyza, świadcząca świadcząca usługi z zakresu kodowania i dorabiania kluczy.
  • Crazy Dog - nowa marka Multi Ice, działająca również w modelu mobilnym.
  • Gruby Benek Express - format samodzielnych modułów mobilnych pizzerii.
  • ABC na kołach - sieć ogólnospożywczych sklepów mobilnych, działających w systemie ajencyjnym.

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook