- Od początku zakładaliśmy ekspansję poza Polskę jako jeden z elementów naszej strategii. Sprzedaż on-line jest kanałem dystrybucji o rosnącym znaczeniu. Pozwala nam na dotarcie do Klientów mieszkających daleko poza granicami Tenczynka. Dzisiaj czas na zagranicę! List intencyjny z Gonito, ekspertem w zakresie obsługi sprzedaży na Amazon jest kolejnym ważnym krokiem, który w finale ma zapewnić dostępność naszych produktów na europejskich rynkach poza Polską. Ale to początek - tłumaczy prezes MPWiW, Janusz Palikot, cytowany przez portalspozywczy.pl.
Przypomnijmy, że wsparcie zainteresowanym podmiotom w budowaniu sprzedaży poprzez Amazona zapewnia firma Gonito. Z usług tego przedsiębiorstwa korzysta dzisiaj ponad 300 firm, których łączna sprzedaż w ubiegłym roku w tym kanale przekroczyła 500 milionów złotych. Podkreśla to prezes Gonito, Damian Wiszowaty, który cieszy się, że firma Palikota zamierza skorzystać z usług jego przedsiębiorstwa.
- Wprowadzenie produktów spod znaku tenczyńskiej Manufaktury na europejskie rynki serwisu Amazon to będzie przełomowy krok w sposobie dystrybucji wyrobów alkoholowych. Przygotowanie strategii omnichannel z wykorzystaniem możliwości jakie daje cross-border e-commerce to dowód na bezkompromisowość i globalną wizję rozwoju lokalnych marek realizowaną przez MPWiW. Potencjał brandów BUH i Okovita oparty o infrastrukturę Amazon pozwoli na przeskalowanie działalności z rynku polskiego na rynek europejski, wzrost rozpoznawalności, a także zagospodarowanie ciekawej niszy w sprzedaży internetowej jaką jest kategoria wysokogatunkowych alkoholi. Cieszymy się obdarzonym zaufaniem i możliwością współpracy przy tak unikalnym projekcie - uważa Wiszowaty.
Zobacz także: 6000 franczyzobiorców prowadzi sklepy Żabka w 950 miejscowościach!
Sprawdź nas także na Facebooku