Branża budowlana i remontowo-usługowa w Polsce to wciąż w pełni niewykorzystany rynek. Podobnie dzieje się z remontami mieszkań. Według danych GUS w okresie od stycznia do kwietnia 2021 r. oddano do użytkowania 72,2 tys. mieszkań - to znaczy o 13,3% więcej niż przed rokiem. Deweloperzy przekazali do użytku 41,9 tys. mieszkań – o 2,4 % więcej niż w okresie styczeń-kwiecień 2020. Inwestorzy indywidualni przekazali 28,8 tys. mieszkań tj. 32,4% więcej. To oznacza, że coraz więcej Polaków z roku na rok decyduje się na swój własny metraż, a co za tym idzie rośnie popyt na towary budowlane, wykończeniowe i wyposażenie wnętrz. Sieć salonów łazienkowych JETA to idealny biznes dla osób z branży budowlanej lub projektowej, poszukujących biznesu na przejrzystych i prostych zasadach.
Branża wykończeniowa nie wyhamowała. Zapotrzebowanie jest większe, a to oznacza że czas oczekiwania na towary wydłuża się. Dziś przeciętny Polak jest wstanie zapłacić, więcej za dostępność towarów i usług, niż w roku poprzednim. Zarząd Firmy handlowej JETA nieprzerwanie od 1990 roku, podkreśla swoją mocną pozycję na rynku w zakresie budowania bezpośrednich relacji z każdym producentem towarów oferowanych w salonach JETA. W wyniku czego, potencjalny franczyzobiorca uzyskuje wyższą marże oraz szybszy czas realizacji dostarczenia towarów, omijając pośredników.
Największym kapitałem dla człowieka jest czas. Oparcie biznesu bez wsparcia doświadczonych partnerów to strata czasu. Do wszystkiego należy dojść samemu, popełniać błędy, które powodują odrabianie strat, a nie przynoszą zysku. Ta prosta kalkulacja daje nam jasny obraz, że wejście w franczyzę to szybki transfer całkowitej wiedzy, doświadczenia od franczyzodawcy dla franczyzobiorcy. Firmie JETA przez 30 lat udało się stworzyć w pełni wyposażonych 19 salonów łazienkowych na terenie Polski oraz Zachodniej Europy.
Chcąc wiedzieć więcej o naszych salonach JETA? Wejdź na stronę: twojsalonlazienek.pl i do kontaktu: Maciej Świątek (mswiatek@jeta.pl).