We wrześniu ukaże się jubileuszowe, 30. wydanie „Świata Bricomarché”, czyli kwartalnika skierowanego do właścicieli i pracowników sklepów sieci. W gazecie pojawią się m.in. informacje o wydarzeniach w sklepach, porady szkoleniowe oraz materiały od dostawców.
„Świat Bricomarché” jest wydawany nieprzerwanie od 7 lat przez Dział Komunikacji Wewnętrznej centrali zakupowej sieci. Kwartalnik zawiera informacje zarówno o kluczowych zmianach, wydarzeniach centralnych, ale także ukazuje różnorodność i indywidualność działań poszczególnych sklepów Bricomarché. Posiadacze tego kwartalnika mogą spodziewać się nie tylko informacji związanych z Grupą Muszkieterów, ale także poznać pozostałych pracowników i zaczerpnąć informacji edukacyjnych.
Grupa Muszkieterów to jedna z największych sieci franczyzowych w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce. Zrzesza prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami Bricomarché. Sieć rozwija się także w formie online i w ten sposób prowadzi komunikację ze swoimi franczyzobiorcami jak i pracownikami.
Poza tym, każda zatrudniona osoba w Bricomarché może zainstalować w telefonie aplikację „Moje Brico”, która wysyła alerty z najnowszymi informacjami z intranetu oraz umożliwia obsługę Bricolinii. Jest to system umożliwiający rozpatrywanie problemów i zapytań sklepowych oraz weryfikację asortymentu. Komunikacja wewnętrzna Bricomarché dąży do tego, aby pracownicy mieli szybki i sprawny dostęp do wszystkich informacji.
***
Polecamy także:
Dołącz do Intermarché jako niezależny przedsiębiorca lub partner!