Kampania Żabki nagrodzona Grand Prix Effie Awards 2020

17 Lis 2020
źródło: materiały prasowe

Żabka Polska otrzymała prestiżową nagrodę Grand Prix Effie Awards 2020 za kampanię marketingową „Żabka – mały, wielki sklep”. Żabka zwyciężyła również w kategorii „Long Term Marketing Excellence”. Za kreację kampanii „Żabka – mały, wielki sklep” odpowiada agencja reklamowa PZL, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Spark Foundry. 

To wyróżnienie jest dla nas wspaniałą puentą kilkuletniej drogi, jaką podjęliśmy, by zmienić Żabkę i dać się odkryć na nowo naszym klientommówiła, odbierając nagrodę, Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych Żabka Polska. W naszej kampanii dodajemy do naszego życia nieco żartu i humoru. Jesteśmy wiarygodni, bliscy, ponieważ opieramy się na prawdziwych sytuacjach, wywołując lekki uśmiech, którego wszyscy potrzebujemy, zwłaszcza teraz, kiedy ten uśmiech jest często zakryty maseczką. Co warto podkreślić, platforma w pewien sposób odczarowuje pracę sprzedawcy, nadaje kasjerowi rangę i znaczenie dobrego sąsiada, który lubi swoich klientów i codzienne rozmowy z nimidodała w czasie ceremonii rozdania nagród Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych Żabka Polska.

Kampania Żabki nagrodzona Grand Prix Effie Awards 2020

Grand Prix to niezwykła nagroda, która wyróżnia najlepszą kampanię ze wszystkich nagrodzonych złotym Effie Awards w swojej kategorii. Dla nas jest to ukoronowanie i uhonorowanie ciężkiej pracy i potwierdzenie, że przyjęta prawie pięć lat temu strategia komunikacji była słuszna, a jej egzekucja doskonałapowiedział Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska.

Effie Awards to coroczny konkurs marketingowy, w którym nagradzane są najskuteczniejsze kampanie reklamowe. Konkurs wyznacza standardy efektywności i edukuje branżę, a nominowane i nagrodzone kampanie oraz projekty stają się inspiracją dla innych.

***

Polecamy także:

5000 franczyzobiorców prowadzi sklepy Żabka!

5000 franczyzobiorców prowadzi sklepy Żabka!

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook
x
Zapisz się do newslettera