Kids Code Fun - więcej niż franczyza edukacyjna

28 mar 2021
artykuł  partnerski (sponsorowany)

Kids Code Fun to szkoła programowania zapewniająca dzieciom i młodzieży nowoczesną edukację w dziedzinie nowych technologii.  Firma prowadzi różnorodne zajęcia oraz półkolonie, które pozwalają podopiecznym rozwijać cyfrowe zainteresowania. Dla Kids Code Fun ważna jest nie tylko sama wiedza, jaką zdobywają dzieci, ale także sposób jej przekazywania. Dlatego firma stawia na stały rozwój kompetencji edukatorskich i pedagogicznych swoich mentorów. (...) Stale się rozwijamy, aby zapewnić jak najwyższą jakość usług - mówi Karolina Cikowska , współzałożycielka Kids Code Fun.

Od jakiego czasu są Państwo na rynku. Czy w tym czasie udało się wypracować model współpracy pozwalający na osiągnięcie sukcesu w branży?

Na rynku działamy od 2015 roku, w tym od 2018 roku w strukturze franczyzowej. Nasz model współpracy jest stale rozwijany, dopasowujemy się do potrzeb rynku, oczekiwań naszych klientów oraz przyszłych franczyzobiorców. Oferowany przez nas model współpracy doceniany jest za indywidualne podejście. Przyszłym franczyzobiorcom proponujemy oferty jak najbardziej dopasowane do ich możliwości, potrzeb i oczekiwań.

Ile jednostek franczyzowych / partnerskich liczy Kids Code Fun?

Aktualnie posiadamy trzy jednostki franczyzowe - w Żorach, Warszawie i Szczecinie.

Czy obecnie mając na uwadze coraz większe wymagania konsumentów dot. produktów/usług - są Państwo w stanie zapewnić wysoką jakość świadczonych usług i z czego to wynika?

Stale się rozwijamy, aby zapewnić jak najwyższą jakość usług. Nasza kadra to specjaliści w pracy z dziećmi, oraz w branży IT. Nasze scenariusze są na bieżąco ewaluowane i dostosowywane do potrzeb dzieci i rynku, a nowe kursy tworzymy dostosowując je do najnowszych technologii.

Na co może liczyć potencjalny franczyzobiorca?

Wspieramy naszych franczyzobiorców od samego początku rozpoczęcia współpracy. Oferujemy scenariusze zajęć, szkolenie mentorów, pakiet materiałów promocyjnych oraz pakiet organizacyjny.

A co powinien posiadać?

Od naszego franczyzobiorcy oczekujemy przede wszystkim wysokiej jakości kursów, promocji marki. Zależy nam na współpracy z osobami / podmiotami, które mają doświadczenie w branży edukacyjnej lub mogą mieć takie osoby wśród swojej kadry mentorskiej .

Po ilu następuje potencjalny zwrot z inwestycji, którą musi ponieść franczyzobiorca?

Wszystko zależy od ilości uruchomionych przez franczyzobiorcę kursów. Niemniej przewidywana suma inwestycji to około 19 tysięcy, w której skład wchodzą: opłata wstępna, podstawowe licencje i sprzęt lub opłata 20 tysięcy (opłata wstępna, podstawowe licencje i sprzęt, wyposażenie sali). Natomiast miesięczna opłata franczyzowa uzalezniona jest od ilości uruchomionych grup - zaczyna się od 300 zł miesięcznie netto.

Czy koncept Kids Code Fun lepiej się sprawdza w mniejszych czy większych miastach?

Nasz koncept ma zalety i wady zarówno w mniejszych, jak i w większych miastach. W większych miastach istnieje dużo większa konkurencja na rynku i należy poświęcić więcej czasu na promocję, co jednak jest łatwiejsze z wykorzystaniem sprawdzonej marki. Większe miasta stwarzają nam również więcej możliwości pod względem znalezienia miejsca do prowadzenia zajęć, rekrutacji uczestników, czy znalezienia odpowiedniej kadry. Mniejsze miasta to natomiast mniejsza konkurencja, co sprawia, że nasza oferta staje się unikalna na rynku.

Co stanowi Państwa przewagę konkurencyjną pozwalającą na wyróżnienie się w segmencie franczyzodawców?

Wyróżniamy się przede wszystkim indywidualnym podejściem do klienta. Nasza oferta to również sprawdzone scenariusze oraz pomoc na każdym etapie rozwoju swojej placówki franczyzowej.

***

Przeczytaj także:

Franchising od A do Z

Tagi:

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook